وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آلونسو: بایرن مونیخ آخرین باشگاه من خواهد بود؛ قهرمانی در اروپا می تواند رویایی باشد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ژابی آلونسو، هافبک کهنه کار بایرن مونیخ مصاحبه مفصلی با نشریه مارکا انجام داد.  

 

او معتقد است که بایرن مونیخ به دنبال انتقام گیری از اتلتیکو مادرید نیست و تیم های اسپانیایی به همراه یوونتوس و من سیتی را شانس اصلی فتح لیگ قهرمانان اروپا دانست. او گفت:

“فکر می کنم بایرن مونیخ آخرین باشگاه من باشد. فکر نمی کنم پس از بایرن مونیخ گام دیگری در فوتبال حرفه ای ام بردارم. می توانم د آینده به ایتالیا بروم اما فکر می کنم که اکنون زمان مناسبی برای بازی در آن جا نیست. پایان قراردادم در پایان فصل؟ هنوز تصمیمی نگرفته ام. در آینده تصمیمم را خواهم گرفت. به زودی با باشگاه در خصوص ادامه همکاری، صحبت خواهیم کرد. نمی دانم که چه خواهد شد. زمان به شما می گوید که چه اتفاقی خواهد افتاد. من آزاد هستم تا تصمیم بگیرم و مهلتی برای اعلام تصمیمم  در نظر نگرفته ام. به نظرم فتح لیگ قهرمانان با بایرن مونیخ رویایی خواهد بود. این یک هدف عالی است و امیدوارم به آن دست یابیم.
 

او راجع به رویارویی چهارشنبه شب تیمش برابر اتلتیکو مادرید نیز گفت:

“بازی سختی خواهد شد. دو تیم یکدیگر را خیلی خوب می‌شناسند. من به این بازی به چشم انتقام نگاه نمی‌کنم، زیرا فوتبال همین است. آنها می‌خواستند به فینال برسند که رسیدند و ما هم پای تلویزیون نشستیم. اتلتیکو نشان داده که در بازی‌های بزرگ قادر است عملکرد قدرتمندی از خود به نمایش بگذارد. آنها دیگو سیمئونه را هم به عنوان یک مربی فوق‌العاده در کنار خود دارند. با این حال ما هم نود دقیقه با دقت کار خواهیم کرد، باید هوشیار باشیم و دست حریف را بخوانیم زیرا چنانچه راه برای حمله کردن آنها باز شود و بتوانند یکی دو گل وارد دروازه‌مان کنند، آنگاه دیگر هیچ شانسی نخواهیم داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد