وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنچلوتی: تغییرلت زیادی نخواهیم داشت؛ مربیگری در این تیم بایرن کار آسانی است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کارلو آنچلوتی از داشتن تیمی با کیفیت همانند بایرن مونیخ بسیار خوشنود می باشد. 

 

کارلو انچلوتی توانسته است تا اینجای فصل تمامی بازی های خود را با پیروزی پت سر بگذارد ولی همچنان متواضعانه در مورد دستاوردهای خود صحبت می کند و در سخنانش از نقش پپ گواردیولا در بوجود آوردن این تیم تمجید می نماید. به گزارش وبسایت رسمی بوندسلیگا کارلتو می گوید:

” تیم خوبی ساخته شده بود و تغییرات زیادی لازم نبود، من فکر می کنم گواردیولا برخی کارهای بسیار خوب انجام داده است. تیم دارای کیفیت بسیار خوبی در میدان است و در انتقال مناسب عمل می نماید، مربیگری در چنین تیمی دشوار نیست چون آنها از روش مشخصی برای بازی استفاده می نمایند. من در بایرن می خواهم چیزهای خوب را نگه دارم و بیشتر مستقیم بازی کنم، می خواهم از بازیکنانی که در سانترها و کناره ها موفق هستند نظیر کوستا، کومان، روبن و ریبری استفاده کنم و در انتها نیز تعداد زیادی بازیکن در هجده قدم حضور داشته باشند.
 “

فرانک ریبری بازیکنی است که تحت مربیگری کارلتو پیشرفت چشمگیری داشته است اما آنچلوتی نیمکت نشینی برای او را هم ممکن می داند:

” فرانک مقابل هرتا بسیار خوب بازی کرد، او همچنین در پیش فصل بسیار خوب تمرین کرده است. او برای مدت طولانی مصدوم بوده است و انگیزه بسیار بالایی برای بازگشت به بهترین فرم خود دارد، ما باهم رابطه خوبی داریم و باهم شوخی می کنیم اما روزی فراخواهد رسید که به او نیز می گویم"شما بر روی نیمکت خواهید نشست و بعدا از شما استفاده می کنم"
 “

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد