وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تیم ملی آلمان 2 - 0 تیم ملی ایرلند شمالی؛

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، شاگردان یواخیم لوو در یک بازی برتر، ایرلند شمالی را با 2 گل شکست دادند. 

 

در چارچوب رقابت های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه، آلمان از ساعت 22:15 در ورزشگاه اچ دی آی آرنای هانوفر به مصاف ایرلند شمالی  رفت.

                                                                                          گزارش بازی

نیمه اول:

بازی با حملات و برتری تیم میزبان آغاز شد. اولین خطر جدی در دقیقه 3 روی فرار مولر و ارسال این بازیکن بود اما ضربه سر گوتسه با واکنش خوب مک گاورن همراه شد.

مانشافت خیلی زود در دقیقه 13 توسط دراکسلر به گل رسید. همکاری بازیکنان آلمان در پشت محوطه جریمه به دراکسلر رسید، او نیز شوتی دقیق روانه دروازه ایرلند شمالی کرد تا اولین گل ژرمن ها به ثمر برسد.

فقط 4 دقیقه بعد از گل اول دراکسلر، آلمان روی ضربه کرنر به گل دومش دست یافت. سانتر ارسالی کروس با تاثیر هوملس روی توپ همراه شد، توپ در دهانه دروازه به خدیرا رسید و هافبک یوونتوس با یک ضربه سر دروازه ایرلند شمالی را برای بار دوم باز کرد.

در ادامه کار آلمان ها حملاتی را روی دروازه ایرلند شمالی ترتیب دادند که برای رسیدن به گل کافی نبود. در دقیقه 40 روی اشتباه خدیرا، یاران ایرلند شمالی ضد حمله ای را زدند و با خطای بواتنگ، چسبیده به محوطه جریمه صاحب موقعیت شدند. نوروود هافبک سبزپوشان ضربه ایستگاهی را با اختلافی نه چندان زیاد به اوت زد.

نمایش مقتدرانه و برتر مانشافت در نیمه اول با برتری دو بر صفر این تیم به پایان یافت.

نیمه دوم:

نیمه دوم بازی آرام تر و با مالکیت توپ مانشافت آغاز شد. ایلکای گوندوعان نیز از شروع نیمه دوم به جای مسوت اوزیل وارد میدان شد.

سبزپوشان ایرلند با تمام قوا در خط دفاع حاضر بودند و اجازه ایجاد موقعیت و حمله خطرناک را به مهاجمان آلمان نمی دادند.

خط دفاع پرتعداد ایرلند شمالی در نیمه کاملا منظم و بی نقص نشان داد. کوین فولاند مهاجم آینده دار مانشافت پس از مدت ها در دقیقه 80 به جای هکتور وارد بازی شد.

موقعیت خطرناکی حوالی نقطه پنالتی نصیب گوندوعان شد که شوت بازیکن منچستر سیتی با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

تیم ملی آلمان در نهایت موفق شد با همان دو گل در نیمه اول ایرلند شمالی را شکست دهد.

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
سه گانه (کاسکو) چهارشنبه 21 مهر 1395 ساعت 00:08

با سلام
تبریک میگم برد شیرین آلمان رو... مثل همیشه بهتر از دیروز
- آقا یونس میبینم که سعی داری سایت رو پر بازدید کنی...ولی فک نکنم کسی دیگه اینجا کامنت بذاره و فعالیتی داشته باشه، و فقط اخبارو میخونن و میرن که حق میدم...

- من چند ماه قبل پیشنهاد دادم که این سایت کسل کننده شده و شما بیاید پنجاه پنجاه بایرن و دورتموندیش کنید این سایتو که طرفداران بیشمار این دو تیم به این سایت سرازیر بشن و با ایجاد فضای دو قطبی جذابیت و شور به این سایت برگرده و دوستان بسیار زیادی هم لایک کردن. ولی مدیریت این سایت تمام کامنت هامو پاک کرد و منو بلاک کرد.
 - بخاطر علاقه من به بایرنی ها و این وبلاگ چند روز قبل بازم چند پیشنهاد دادم که قابلیت های (پست گذاشتن - مستقیم کار کردن اخبار بدون کپی کردن از سایتهای دیگه - پاسخ دادن کامنت ها و جایزه برای کسی که بیشترین کامنت و پست رو گذاشته مثل سایت بوندسلیگافنز) رو دادم که با استقبال زیادی هم مواجه شد ولی مدیریت بازهم به همه بی احترامی کرد و با نادیده گرفتن ناامیدم کرد.

دوستان من دیگه هیچ وقت توی این سایت کامنتی نمیزارم و هیچ فعالتی نخواهم داشت. چون فکر کنم برای هوادارانی که میان کاربر میشن هیچ ارزشی قائل نیستن و این به من ثابت شد.
موفق باشید و خدانگهدار...

ارین روبن چهارشنبه 21 مهر 1395 ساعت 12:44

تبریک میگم برد شیرین آلمان رو... مثل همیشه بهتر از دیروز
- آقا یونس میبینم که سعی داری سایت رو پر بازدید کنی...ولی فک نکنم کسی دیگه اینجا کامنت بذاره و فعالیتی داشته باشه، و فقط اخبارو میخونن و میرن که حق میدم...

- من چند ماه قبل پیشنهاد دادم که این سایت کسل کننده شده و شما بیاید پنجاه پنجاه بایرن و دورتموندیش کنید این سایتو که طرفداران بیشمار این دو تیم به این سایت سرازیر بشن و با ایجاد فضای دو قطبی جذابیت و شور به این سایت برگرده و دوستان بسیار زیادی هم لایک کردن. ولی مدیریت این سایت تمام کامنت هامو پاک کرد و منو بلاک کرد.
 - بخاطر علاقه من به بایرنی ها و این وبلاگ چند روز قبل بازم چند پیشنهاد دادم که قابلیت های (پست گذاشتن - مستقیم کار کردن اخبار بدون کپی کردن از سایتهای دیگه - پاسخ دادن کامنت ها و جایزه برای کسی که بیشترین کامنت و پست رو گذاشته مثل سایت بوندسلیگافنز) رو دادم که با استقبال زیادی هم مواجه شد ولی مدیریت بازهم به همه بی احترامی کرد و با نادیده گرفتن ناامیدم کرد.

دوستان من دیگه هیچ وقت توی این سایت کامنتی نمیزارم و هیچ فعالتی نخواهم داشت. چون فکر کنم برای هوادارانی که میان کاربر میشن هیچ ارزشی قائل نیستن و این به من ثابت شد.
موفق باشید و خدانگهدار...

من هم از این پیشنهاد استقبال میکنم
لطفا نظرات رو پاک نکنید

ایمان پنج‌شنبه 22 مهر 1395 ساعت 12:41

سلام به همگی
دوستان در سایت واقعا زحمت میکشن ولی واقعا بی انصافی هست که هرکسی کامنت نمیزاره یعنی به کار شما ارزش نمیده این حرف کاملا بی منطق هست من روزی دو بار یا سه بار سایت رو چک میکنم و اخبار رو رصد میکنم و واقعا میدونم که زحمت زیادی کشیده میشه من الان 36 سالمه و از سال 90 که تقریبا 9 سالم بوده طرفدار بایرن و المانم و این حرف شما فقط وجه تفرقه انگیزی و کم انگیزه کردن دوستان مدیر و دیگر کاربران رو داره
من همین جا از همه دوستان تقدیر و تشکر میکنم سپاس از همه زحماتشون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد