وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوملس: بازیکنان مقصر نتایج اخیر بایرن مونیخ هستند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هوملس تقصیر دور از انتظار ظاهر شدن بایرن را متوجه بازیکنان می‌داند و در عین حال باور دارد این نتایج تلنگر به موقعی بوده‌اند. 

 

در نشست خبری پیش از دیدار بعدی بایرن، هوملس هم در کنار آنچلوتی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش fcb.de، فردا شب در ادامه مرحله گروهی فصل 17-2016 لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا بایرن مونیخ و آیندهوون مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد. در نشست خبری که امروز به مناسبت این مسابقه برگزار شد، متس هوملس قبل از کارلو آنچلوتی به سوالاتی پاسخ داد:

-بازی را چطور می‌بینید؟

“ما کمی تحت فشار قرار گرفته‌ایم چرا که می‌خواهیم یکی از دو جایگاه بالای جدول را از آن خود کنیم. این هدف تنها در صورتی محقق می‌شود که در خانه بتوانیم آیندهوون را ببریم. این سنگ‌بنایی است که باید آن را بگذاریم. ما از نتایجی که در بازی‌های اخیر کسب کرده‌ایم راضی نیستیم و این را هم می‌دانیم که این مشکل خود به خود حل نمی‌شود بلکه باید برای غلبه بر آن تقلا کنیم.
 

-در مورد شرایط فعلی بایرن چه نظری دارید؟

“بلافاصله بعد از بازی در فرانکفورت جلسه گذاشتیم، با هم صحبت کردیم و به فکر فرو رفتیم که چه باید بکنیم. در تمرینات مورد برخورد جدی‌تر و قاطع‌تری قرار گرفتیم، در مورد مسائل تاکتیکی هم قرار شد در چند مورد تجدید نظر شود و در مورد ترکیب هم تغییراتی در مسیر بهبود وضعیت در دستور کار قرار گرفته است. این خوب نتیجه نگرفتن‌ها به بازیکنان برمی‌گردد. من فکر می‌کنم اصلا خوب شد که این تلنگر به تیم ما زده شد. تلنگر به موقعی بود. ما می‌خواهیم دوباره اوج بگیریم و اشتیاق و شور و هیجان خیلی بیشتری در بازی‌مان دیده شود.
 

-در تمرینات هم تغییری داده شده است؟

“ما متوجه شدیم که آن انگیزه و تلاش مضاعفی که در تمرینات ابتدای فصل در بچه‌ها دیده می‌شد، تا اندازه‌ای فروکش کرده است. از همین رو طی روزهای اخیر از سوی کادر فنی جدیت و قاطعیت بیشتری نشان داده شد تا این مشکل در بچه‌ها برطرف شود. حالا این مشکل شناسایی و روش‌های غلبه بر آن مورد بررسی قرار گرفته است با این وجود هنر آن است که در میدان نشان دهیم بر این مشکل فائق آمده‌ایم. من باور دارم که فردا چهره واقعی بایرن به نمایش گذاشته خواهد شد.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد