وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر آگسبورگ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ دیشب در مرحله دوم جام حذفی آلمان از سد تیم فوتبال آگسبورگ گذشت. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید. 

 

 


کارلو آنچلوتی:

بازی تا انتها شرایطش مشخص نبود. ما تا پایان بازی نتوانستیم همه چیز را قطعی کنیم ولی در کل کنترل بازی در دستان ما بود. در نیمه اول ما بهتر بازی کردیم و ترکیب خوبی داشتم. همه با انگیزه برای برد تلاش می کردند. همه امشب خوب بازی کردند و من بطور ویژه برای هولگر بداشتوبر خوشحالم چون که برای او اتفاق مهمی بود و او هم بازیکن مهمی برای ماست.

 

فیلیپ لام:

به وضوح در نیمه اول بهتر بودیم و توانستیم قدم خوبی برداریم. با 2 گلی که زده بودیم، کنترل بازی را در دست داشتیم تا این که دوباره ضعف نشان دادیم. چیزی که نباید برای ما رخ بدهد. پس از آن همه چیز سخت تر می شود و می تواند باز هم برای ما رخ بدهد. باید در آینده واکنش بهتری داشته باشیم.

 

هولگر بداشتوبر:

این یک احساس خالص است که آن را می گیریم و از آن لذت می برم. بسیار خوشحالم و البته شرایط هم باعث می شود. این یک اتفاق درونیست که شما هرگز آن را فراموش نخواهید کرد. 

 

دیرک شوستر (سرمربی آگسبورگ):

بعد از گلی که جبران کردیم امیدهایمان افزایش یافت. می‌خواستیم و قرارمان این بود که از همان ابتدا فضاها را برای حریف تنگ کنیم؛ که در نیمه نخست در تحقق این نقشه کاملا هم موفق بودیم. اما در گل‌هایی که آنها زدند اشتباهاتی داشتیم و خودمان در پیروزی‌شان ایفای نقش کردیم.
  

ماروین هیتس (دروازه بان آگسبورگ):

مسلما خیلی ناراحتیم اما اگر بخواهیم با خودمان صادق باشیم، واقعیت این است که آنطوری که باید خوب نبودیم. گل زودهنگامی که دریافت کردیم هم در بازی‌سازی اولیه و پیاده کردن نقشه‌هایمان اختلال ایجاد کرد. می‌خواستیم تا جایی که امکان دارد نتیجه را بدون گل مساوی حفظ کنیم اما موفق نشدیم. بایرنی‌ها به برتری خودشان ایمان داشتند. حال قرار است هفته آینده یک بار دیگر برابر آنها به میدان برویم. قطعا لازم است که حفظ توپ بیشتری داشته باشیم و از هیچ چیز نترسیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
رضا المانی پنج‌شنبه 6 آبان 1395 ساعت 14:25

زنده باد بایرن کبیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد