وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گرین: ماکای الگوی من است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مهاجم جوان بایرن مونیخ، روی ماکای را تحسین می کند.  

 

یولیان گرین مهاجم جوان بایرن مونیخ در بازی آخر این تیم در جام حذفی موفق به زدن گل دوم تیمش برابر آگزبورگ شد. به گزارش Fussball.news، گرین جوان در مصاحبه ای درباره شرایط خود گفت:

” به من در طول تمرینات گفته شد که فرصت بازی را پیدا خواهم کرد. زمانی که گلزنی کردم بیشتر خوشحال شدم، زیرا این گل یک گل بسیار مهم برای من بود. از 14 سالگی در آلیانس آرنا حضور دارم و اینجا بازی می کنم! بایرن مونیخ یکی از بهترین تیم های جهان است، بازیکنان مدت زیادی است که با هم بازی می کنند و بسیار خوب هم هستند.
 “

گرین 21 ساله درباره الگوی ورزشی خود می گوید:

” به عنوان مهاجم همیشه ماکای را عالی می دانستم؛ او الگوی من است. او نزدیک به دروازه بسیار عالی بود. زمانی که در استادیوم بازی ها را می دیدم و کودک بودم، ماکای همیشه گل های زیبایی را به ثمر می رساند.
 “

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد