وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آگسبورگ - بایرن مونیخ؛ دیدار مجدد شوستر با آنچلوتی پس از 3 روز

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، از هفته نهم رقابت های بوندسلیگای آلمان، دو تیم آگسبورگ و بایرن مونیخ در دربی باواریایی ها به مصاف هم خواهند رفت. 

 

استادیومتاریخزمان
wwk آرنا، آگسبورگ8 آبان 139517 به وقت تهران

پیش بازی

دیدار قبلی آنها فقط به 2 روز قبل بر می گردد جایی که بایرن در آلیانتس آرنا میزبان آگسبورگ بود و با برتری 3 بر یک به مرحله 1/8 نهایی جام حذفی صعود کرد. اما بازی فردا در خانه آگسبورگ خواهد بود، تیمی که در این فصل کاملا متزلزل نشان داده و در هر بازی متفاوت عمل می کند. شاگردان شوستر در 8 بازی انجام داده فقط 2 بازی را برده اند و 8 امتیازی هستند. 2 باخت، 1 برد و 1 مساوی حاصل کار آنها wwk آرنا بوده است. دیگر آمار ناامید کننده آگسبورگ این است که در 4 بازی آخرشان یک تساوی و 3 شکست را تجربه کرده اند و در فرم ایده آلی قرار ندارند. ضمن اینکه نقطه ضعف آگسبورگ خط حمله شان بوده، جایی که در 8 بازی فقط 7 گل را زده اند.

مثل اینکه مونیخی ها دوباره روی فرم آمده اند چراکه پس از 2 تساوی متوالی در بوندس لیگا، گلادباخ را در هفته قبل شکست دادند و 2 روز قبل نیز آگسبورگ را در جام حذفی مغلوب خود کردند. باواریایی ها خوش بین هستند و به جز ریبری تمام بازیکنان مهم و کلیدی خود را در اختیار خواهند داشت. شاگردان آنچلوتی این روزها تعقیب کننده ای به نام لایپزیک دارند، تیمی که سایه به سایه بایرن را دنبال می کند. بایرن برای فاصله گرفتن با لایپزیک و سایر رقبا برای پیروزی پا به خانه آگسبورگ خواهد گذاشت.

وضعیت غایبان دو تیم

وضعیت دو تیم در جدول

گلزنان برتر دو تیم

دقایق به ثمر رساندن گل های دو تیم

6 تقابل اخیر دو تیم

آوکسبورگ در 6 بازی آخر برابر بایرن 2 بار برنده بوده که دستاورد قابل توجهی به شمار می رود. آنها همواره رقیب سمج و سرسختی برای بایرن بوده اند. دو تیم در کل 13 بار به مصاف هم رفتند که 11 بار بایرن برده و آوکسبورگ نیز 2 بار برده است. دو تیم تا به حال با یکدیگر مساوی نکرده اند.

پیش بینی هواسکورد

نظرات 2 + ارسال نظر
شاهین شنبه 8 آبان 1395 ساعت 18:48

بازم سه بر یک شد

امیر شنبه 8 آبان 1395 ساعت 19:00

تبریک بابت برد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد