وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

توماس مولر: می‌خواهم یک‌بار دیگر نقش مهمی در بایرن ایفا‌ کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مهاجم تیم ملی فوتبال آلمان گفت:می‌خواهم یکبار دیگر نقش مهمی در بایرن مونیخ ایفا کنم. 

 

در فصلی که سپری شد، برای نخستین مرتبه در طول دوران حضور در بایرن، توماس مولر بیش از تحسین و تقدیرشدن،‌مورد انتقاد قرارگرفت.

ستاره 27 ساله در مصاحبه با روزنامه بیلد اظهار داشت در اندیشه جبران مافات است.

وی اظهارداشت:من برای گلزنی موظف هستم. این وظیفه‌ام است تا از نظر هجومی بازیکنی ارزشمند باشم.به همین خاطر بحث کسب امتیاز در مورد من مطرح است.

او ادامه داد:می‌خواهم خودم را خوب مهیا کنم. خوب وارد تمرینات شده و به تیم قدرت دهم. از همه مهم‌تر دنبال این هستم که در بایرن، یکبار دیگر نقش مهمی ایفا کنم.

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
حنانه شنبه 3 تیر 1396 ساعت 18:05

مرد واقعی باواریایی اینه. همیشه اولویتش بایرنه حتی وقتی مسئولین باهاش سر سازش نداشتن. هیچ وقت واسه بایرن طاقچه بالا نذاشته حتی تو اوج نیمکت نشینی هاش. همیشه واسه موفقیت بایرن تلاش کرده از جون و دل. میدونم همین فصل انقدر خوب میشی که اگه لوا خواست ناز کنه بندازنش بیرون اونم با پس گردنی.

Just bayern شنبه 3 تیر 1396 ساعت 22:07

ما همیشه پشتتیم پسر متعصب بایرن
دقیقا اون هیچ وقت از نیمکت نشینی یا حقوق کم گلایه نکرده

Mehrangermany یکشنبه 4 تیر 1396 ساعت 01:17

وقتی میگم باید بازیکن المای داشته باشیم به همین خاطره بازیکنایی مثل لواندوسکی به بقیه بازیکنها اعتراض میکنه که چرا همه برای او بازی نکردن در حالی که مولر فقط از موفقیت تیم حرف میزنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد