وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لام: خبرنگاران تمام دوران حرفه ای مرا مد نظر قرار داده اند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فیلیپ لام مرد سال فوتبال آلمان شد.  

به کزارش DW ، فیلیپ لام، کاپیتان سابق تیم بایرن مونیخ و تیم ملى فوتبال آلمان با رأى‌گیرى خبرنگاران ورزشى آلمان، به عنوان فوتبالیست برتر فصل ٢٠١٧-٢٠١۶ آلمان انتخاب شد. این فوتبالیست دو ماه پیش با دنیاى فوتبال وداع گفت.

فیلیپ لام، فوتبالیست پرآوازه فوتبال آلمان که به تازگى در سن ٣٣ سالگى به فعالیت خود در نقش فوتبالیست حرفه‌اى پایان داده بود، عنوان فوتبالیست برتر فصل پیشین فوتبال آلمان را به خود اختصاص داد. تقدیم این عنوان هر سال با رأى‌گیرى خبرنگاران ورزشى آلمان تعیین مى‌شود.

۸۸۵ خبرنگار رسمى ورزشى که عضو سندیکاى ویژه خبرنگاران ورزشى جمهورى فدرال آلمان VDS هستند، در
مراسم انتخابات و رأى‌گیرى براى گزینش فوتبالیست فصل آلمان شرکت کردند. فیلیپ لام با کسب ٢۴٢ رأى، اکثریت نسبى آرا را از آن خود کرد. لام به این ترتیب جانشین هم تیمى سابق خود در بایرن مونیخ، جروم بوآتنگ شد.

تونى کروس، هافبک ملى پوش آلمان و بازیکن تیم رئال مادرید ١٩٢ رأى را به خود اختصاص داد و در رتبه دوم فوتبالیست برتر فصل قرار گرفت. پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم تیم بوروسیا دورتموند و ملى پوش کشور گابون نیز با ١٢٠ رأى بر "روى پله" ایستاد.

فیلیپ لام که در پست مدافع کنارى در تیم ملى فوتبال آلمان یکى از بهترین فوتبالیست‌هاى جهان در این نقش بود و در مسئولیت کاپیتانى، تیم ملى فوتبال آلمان در رسیدن به مقام قهرمانى جام جهانى ٢٠١۴ برزیل رهبرى کرد، در مورد انتخاب خود گفت: «این افتخاری بزرگ براى من است. من معتقدم که خبرنگاران ورزشى تمام دوران فوتبال حرفه‌اى من را در مقیاس گزینش خود قرار دادند و نه فقط فصل گذشته را.»

لام همچنین افزود که «معمولا براى بازیکنان خط دفاع کسب این عنوان خیلى سختتر است، چون بازیکنان تهاجمى اغلب از موقعیت مناسب ترى براى خودنمایى برخوردارند».

و اما یولیان ناگلسمان، سرمربى تیم فوتبال هوفن‌هایم هم‌زمان با سى‌امین سالگرد زادروز خود، عنوان سرمربى برتر فصل پیشین را به خود اختصاص داد. ناگلسمان در سال ٢٠١۵ میلادى و در سن ٢٨ سالگى و به عنوان جوان‌ترین سرمربى در تاریخچه فوتبال بوندس لیگاى آلمان، مسئولیت سرمربى گرین تیم هوفن‌هایم را پذیرفت و این تیم را که در آستانه سقوط به بوندس‌لیگاى ٢ بود، از ناکامى سنگین نجات داد.

ناگلسمان سرانجام در فصل بعدى دست به کار بزرگى زد و هوفن‌هایمى‌ها را با کسب مقام چهارم در بوندس‌لیگا، به مسابقات پلى‌آف لیگ قهرمانان اروپا رساند. وى از پدیده‌هاى برجسته مربیگرى در فوتبال آلمان به شمار مى‌رود و کارشناسان فوتبال حضور ناگلسمان را روزى بر روى نیمکت تیم بایرن مونیخ و همچنین تیم ملى فوتبال آلمان پیش بینى مى‌کنند.

منبع

نظرات 11 + ارسال نظر
روبری دوشنبه 2 مرداد 1396 ساعت 08:43

یادش بخیر . بایرن زمانی از امثال گوستاوو و فن بویتن و دانته بهترین بازی رو می گرفت ، الان با استعدادترین بازیکنای تیم هم بازیشون خراب شده. کار بجایی رسیده تیم دوزاری میلان میاد بایرن با این همه بازیکن سرشناس رو شکست میده ، اونها چند تا بازیکن ناشناس داشتن که بهترین بازیشون رو مقابل بایرن میکردن اما ستاره های بایرن فقط اسماشون تو زمین بود. ناخودآگاه افتادم یاد بازی برگشت با ریال تو 2014 و بازی رفت با اتلتیکو تو فصل 2016 (بازی ای که اگه بایرن یه مقدار محکم تر بازی میکرد و اون گل مسخره رو از سائول نمیخورد میتونست بره فینال و یه قهرمانی دیگه هم کسب کنه)

نسل قبل بایرن تشنه جام بودن که متاسفانه با یه چمپیونزلیگ و سوپرکاپ عطششون واسه جام های بعدی رو از دست دادن و نتیجش شد 4 تا خوردن از ریال و باخت به اتلتیکو. بایرن باید کلا پوست بندازه و یه سری بازیکن با استعداد بیاره که واسه اسم باشگاه غیرتی بازی کنن
نه اینکه چون فکر کنن به عنوان ستاره پا به باشگاه گذاشتن دیگه تو زمین نباید بدوئن و با 20درصد توانشون بازی کنن. از بین جدید هایی که به تیم اضافه شدن طی دو سه سال اخیر فقط ویدال و تیاگو اون تعصب رو تو بازیشون داشتن ، نه لواندوفسکی نه گوتزه نه رناتو نه داگلاس هیچکدوم با جنگندگی کار نکردن. یادمون نره ماندزوکیچ که شاید از لوا یه لول پایین تر بود چطور با جون و دل بازی میکرد واسه بایرن

روبری دوشنبه 2 مرداد 1396 ساعت 08:49

مهم ترین تفاوت دوره هاینکس با دو مربی بعدش این بود که تیم هاینکس خیلی زهردارتر و توی دفاع خیلی قدرتمند تر بود ، دانته دوران پپ بخاطر تاکتیک بد تیم پپ در دفاع کردن اینقدر افت کرد که سوژه شد. الان اثری از بواتنگ 4 سال پیش نمیبینیم. اینها همه برمیگرده به اینکه تو این سیستم دفاع ها از کمترین حمایت برخوردارن و فقط خوشونن و خودشون، و یک نیمه ی زمین رو باید دو تا دفاع وسط جمع کنن که اینکار از ربات ها هم فکر نکنم بر بیاد. نتیجه این سبک میشه گل گریزمان تو بازی برگشت با اتلتیکو، گل نیمار تو بازی رفت با بارسا، اخراج مارتینز تو بازی با ریال و ....
آنجلوتی هم فصل قبل مشخص بود که امید تیمش به خلاقیت ستاره هاش بسته بود ، وگرنه تو دفاع همون ضعف های سال قبل رو داشت. که اونم وقتی از تیم اخراجش کردن بایرن می‌مونه و یه مشت هافبک وسط! نه مهاجم آینده داری ، نه وینگری و نه دفاع راست سطح بالایی

حالا هم که تمام پدیده های فوتبال با رقم های نجومی به باشگاه های بخصوصی منتقل میشن باید بازم حدود 8-7 سال صبر کنیم تا نسل جدید بایرن رو بشه و یه مربی مثل فن خال بیاد و سبک تیم رو از نو پایه ریزی کنه تا بتونیم موفقیت های 2009 تا 2013 رو تکرار کنیم

مانو روبری دوشنبه 2 مرداد 1396 ساعت 09:45

حرفات درست
ولی اینقدر شکست مقابل میلان رو تکرار نکن خواهشا

روبری دوشنبه 2 مرداد 1396 ساعت 13:12

دوست عزیز من دو بار کامنتهام رو خوندم. بجز خط دوم و سوم کامنت اول دقیقا کجا به میلان اشاره کردم؟
اونوقت میفرمایی اینقدر تکرار نکن ؟! والا شاید مفاهیم تغییر کرده .. یا شاید از عواقب داشتن سواد و درک ابتدایی باشه
بهر حال شکست 4-0 جای دفاع کردن نداره، وقتی بازیکن ها قدم میزدن تو زمین و ستاره ها فقط اسمشون حضور داشت.

امیر دوشنبه 2 مرداد 1396 ساعت 13:44

بسیار زیبا بود کامنتت روبری جان
بالاخره یه نقد خوب هم دیدیم.
بایرن به هیچ وجه به هیچ وجه با سیستم چرخشی و پاسکاری های مزخرف به هیچ جا نمیرسه.
بایرن یه تیمه فوق العاده هجومیه..
یه تیمی که 4.1.3.1 یا 4.2.3.1 بازی میکنه باید هجومی باشه..
نه اینکه بار بازی روی دوش هوملس و بوا باشه با پاسکاری های مسخره با نویر.
رئال رو نگاه کنید 4.3.3 بازی میکنه.. انفجاری حمله میکنه .. طی چند ثانیه..
حالا زمان حمله تیم مارو نگا کنید
2 دقیقه پاسکاری میکنند مدافعا بعد میاد وسط دوباره برمیگرده .
این واقعا یعنی چی/؟

امیر دوشنبه 2 مرداد 1396 ساعت 13:49

من سرمربی تیم باشم بهتر نتیجه میگیرم تا کارلتو..
باز با پپ جام حذفیم گرفتیم.. درسته؟ الان همونم نگرفتیم.
4 تا از رئال 4 تا از میلان.
واقعا باید یه فکری بکنند سران بایرن گرچه من میدونم بخاری ازشون بلند نمیشه..
من به شخصه کلوپ و توخل ناگلزمن رو خیلی خیلی بیشتر به کارلتو ترجیح میدم

مانو روبری دوشنبه 2 مرداد 1396 ساعت 15:18

دوست گرامی
روی همین شکست بقیه حرفاتو زدی

علی دوشنبه 2 مرداد 1396 ساعت 16:06

آقا یا خانوم مانو بنظر من حرفای "روبری" منطقی بود. روی همین شکست یا غیر روی همین شکست تفاوتی در اصل قضیه ایجاد نمیکنه. اتفاقا تا جایی که دیدم ایشون بیشتر به گذشته اشاره داشتن. و بنظرم درسته
اما در مورد رناتو تا حدودی اختلاف نظر دارم با روبری چون رناتو اصلا زیر دست آنجلوتی فرصتی بدست نیاورد که بخواد خودش نشون بده و همین باعث شد اعتماد به نفسش کامل از بین بره.

امیر دوشنبه 2 مرداد 1396 ساعت 18:06

علی جان با شما مخالفم .. رناتو در سطح بایرن نیست..
کارلتو شانس های زیادی بهش داد نتونست خودشو ثابت کنه.

مانو روبری دوشنبه 2 مرداد 1396 ساعت 19:42

گوش کنید
منطقی باشید علی جان
آلمان از آرژانتین توی بازی دوستانه چهار تا خورد ولی توی فینال جام جهانی برد
اسپانیا سال ۲۰۱۲ توی یورو توی مرحله گروهی با ایتالیا مساوی کرد ولی توی فینال چهار تا بهش زد
من میگم بایرن نه که شکست ناپذیر باشه ولی میدونیم اگه بازی رسمی بود اینطوری نمیشد احتمالا
من مرد هستم

مانو روبری دوشنبه 2 مرداد 1396 ساعت 19:45

این خیلی خوبه که اخلاقانه با هم بحث میکنیم
واقعا هر تیمی چنین هوادارای با فرهنگی نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد