وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آساموا: آلمان با ورنر می تواند بازهم قهرمان جام جهانی شود؛ مطمئن هستم کل آلمان از او حمایت خواهند کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، جرالد آساموا به درخشش ورنر در جام جهانی ایمان دارد. 

 

جرالد آساموا اسطوره باشگاه شالکه و اولین بازیکن سیاه پوست تاریخ تیم ملی آلمان بر روی درخشش تیمو ورنر در این تیم خوش بین است. آساموا در ستون هفتگی خود در Kicker نوشت:

” تیمو ورنر می تواند عامل مهمی در جام جهانی باشد. شما از خود می پرسید برای او چه اتفاقی رخ داده است؟ قبل از این او در اشتوتگارت فقط یک بازیکن نسبتا خوب بود و نه یک گلزن کامل مانند الان در لایپزیش، این پیشرفت واقعا خنده دار است. او در تمام کنندگی قوی است، او به پشت مدافعین و در فضاهای خالی می رود، ورنر فقط بسیار، بسیار خوب است. من خوشحالم هواداران آلمان بعد از اتفاقاتی که برای او در بوندسلیگا( تمارض در بازی مقابل شالکه) برای او رخ داد و او عذر خواهی نمود با وی آشتی کردند. من مطمئن هستم در جام جهانی تمام آلمان پشت ورنر هستند، ما به چنین مهاجمی نیاز دارم تا بار دیگر قهرمان جام جهانی 2018 شویم.
 “

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
حامد دوشنبه 22 آبان 1396 ساعت 21:55

ورنر ... در آینده بهترین گلزن تمام ادوار جام جهانى خواهد شد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد