وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ژاوی: انتقال ریبری به لیگ قطر بسیار خوب خواهد بود؛ بایرن مونیخ با هاینکس مدعی فتح لیگ قهرمانان اروپا است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک اسپانیایی باشگاه السد قطر در خصوص مسائل مختلف به گفتگو پرداخت.  

ژاوی هرناندز، بازیکن باشگاه السد قطر در گفتگویی با بیلد آلمان در خصوص مسائل مختلف باشگاه بایرن مونیخ به گفتگو پرداخت.

گفتگوی او را با بیلد می خوانید:

می توانی فوتبال اروپا را با لیگ قطر مقایسه کنی؟

“می توانم لیگ قطر را با لیگ دوم فوتبال اسپانیا مقایسه کنم. بازیکنانی در قطر وجود دارند که سطح خوبی دارند و چیزهای زیادی از بازیکنان و مربیان خارجی آموخته اند. این لیگ در آینده به روند پیشرفتش ادامه خواهد داد.
 

فرانک ریبری قراردادش با بایرن مونیخ به اتمام خواهد رسید. آیا او می تواند به فوتبال قطر بیاید؟

“این انتقال برای همه در اینجا و همچنین خود فرانک فوق العاده خواهد بود. کیفیت زندگی در اینجا بالاست. برای مثال دخترم در دوحه متولد شد و همه چیز راحت بود و همه خوشحالند. البته سطح فوتبال اینجا با اروپا متفاوت است ولی این انتقال خوبی برای فرانک خواهد بود. قطعا باشگاه خودم یعنی السد را به او پیشنهاد می کنم زیرا دوست دارم کنارش بازی کنم.
 

در خصوص وضعیت بایرن مونیخ با یوپ هاینکس برایمان بگویید.

“بایرن مونیخ پیشرفت زیادی در این فصل زیر نظر هاینکس داشته است و همه این را می دانند. او نیز به خوبی باشگاه را می شناسد. آنها بار دیگر قدرتمند شده و یکی از مدعیان فتح لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری هستند.
 

نظرتان در خصوص مارک آندره تراشتگن چیست؟

“مارک یکی از بهترین دروازه بانان دنیاست. او بسیار حرفه ای بوده و مرد خوبی است. وقتی اولین بار در بارسلونا او را دیدم، از کیفیت بالایش بسیار شگفت زده شدم. فکر می کنم او نزدیک به سطح مانوئل نویر باشد.
 

و یاشوا کیمیش؟

“او بازیکنی است که به آن علاقه دارم. پیشرفتش اخیرا زیاد بوده و هنوز جوان است و می تواند به رشدش ادامه دهد. کیمیش در حال حاضر یکی از بهترین بازیکنان آلمان است.
 

منبع

نظرات 5 + ارسال نظر

تو یکی دهنتو ببند پول پرست بدبخت.ریبری مثل تو نیست.ریبری تعصب داره و اگه توانش بذاره تا آخر عمر تو بایرن بازی میکنه

archnemati شنبه 16 دی 1396 ساعت 17:51

توهین به بازیکن بزرگی مثل ژاوی هرناندز که یکی از اسطوره های بزرگ دنیای فوتبال هستش در واقع توهین به شعور خودتونه.

ژاوی بازیکن با شخصیت و مورد احترامی هست

طرف دار های بایرن هیچ وقت به دیگران بی احترامی نمیکنن.قصد توهین ندارم

محمد رضا روبری شنبه 16 دی 1396 ساعت 20:18 http://www.bayern.blogsky.com

خوب صحبت کرده ژاوی یه جورایی باهاش موافقم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد