وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری: صحبت های ژاوی خوشحالم کرد؛ برای آینده ام چندین گزینه پیش رو دارم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آینده فرانک ریبری نامشخص است و در حالی که قرارداد او در تابستان به پایان می رسد باشگاه بایرن مونیخ برای تمدید قرارداد او هیچ اقدامی نکرده است.  

ژاوی، ستاره سابق بارسلونا که برای پشت سرگذاشتن سال های پایانی فوتبالش به قطر رفت چند روز قبل در مصاحبه ای ضمن تمجید از ریبری به او پیشنهاد کرد در صورت جدایی از بایرن مونیخ به لیگ ستارگان قطر بپیوندد. ریبری در مصاحبه با بیلد درباره صحبت های ژاوی گفت:

“در آوریل 35 ساله می شوم و اینکه با این سن هنوز می توانم در زمان آمادگی کاملا خوب بازی کنم فوق العاده است. داشتن این شرایط برای من بسیار مهم است. ژاوی هرناندر بازیکنی عالی بود و در بارسا عالی کار کرد. من درباره حرف هایی که او درباره من زد خوشحالم. او وضعیت من را می داند اما از زندگی در مونیخ و حضور در بایرن احساس راحتی می کنم. با این وجود باید منتظر چند ماه آینده بمانیم و ببینم چه اتفاقاتی رخ می دهد.
 

بایرن مونیخ روز سه شنبه در یک بازی دوستانه به مصاف گروس اسپاخ رفت و با نتیجه 5-3 این تیم را شکست داد. ریبری که در این بازی هت تریک کرد در پایان درباره بازی و آینده اش گفت:

“این فقط یک بازی دوستانه بود اما ما بدون توجه به نام حریف برای خود بازی کردیم.
 

“من زمان کافی در اختیار دارم. هنوز تا 5 ماه دیگر در بایرن مونیخ خواهم بود و هنوز گزینه های متعددی روی میز هستند. من بخاطر بازگشتم پس از مصدومیت بسیار خوشحالم؛ چیزی که برای من و تیم خوب است.
 

منبع

نظرات 7 + ارسال نظر
محمد رضا روبری چهارشنبه 20 دی 1396 ساعت 00:47 http://www.bayern.blogsky.com

جون هرکی که دوس داری نمون برو به خدا من خیلی دوست دارم ولی چاره دیگه ای نداریم مجبوریم دیگه آفرین برو

چی میگی عمو؟حتما فردا میگی هاینکس برو تورو خدا.فکر کنم نفوذی رٸال یا بارسلون

امین چهارشنبه 20 دی 1396 ساعت 16:15

محمد داداش این چه حرفیه ریبری اینقدر برا تیم زحمت کشیده
حقش این نیست اینطور بخواد از تیم جدا بشه ی سال در شرایط خوب دو سال دیگه داخل خود تیم بازی کنه بعدشم بازنشسته از فوتبال اونم با تیم بزرگ بایرن
چون ریبری جز اسطوره های باشگاه ست.....

محمد رضا روبری چهارشنبه 20 دی 1396 ساعت 17:42 http://www.bayern.blogsky.com

شلوغ میکنی واسه چی؟همه میگن فرگوسن بهترین مربی تاریخه من میگم هاینکس.تمام نظراتم مایل به موندن هاینکسه.عقل و منطق هم بهتر بودن فرگوسن رو ثابت کنه من قبول نمیکنم بازم میگم هاینکس. ولی ریبری توی یه بازی بزرگ یدفعه برید نتونست دووم بیاره نگین نگفتی ها.منم فرانک عزیز رو خیلی دوس دارم ولی کلا تیم پیرشده. اگه خدای نکرده منچسترسیتی الکسیس سانچزروهم بخره وباهاشون دربیوفتیم باهمچین شرایطی بخوایم ببریمشون، مکافات داریما

مانو روبری چهارشنبه 20 دی 1396 ساعت 18:53

ما اسممون هواداره باید مثل رم حتی اگه فرانچسکو توتی پیر باشه و بازی بهش نرسه به خاطر زحمات و وفاداری اش در دوره جوانی ما باید ازش حمایت کنیم و تصمیم رو به مدیران واگذار کنیم

Archnemati پنج‌شنبه 21 دی 1396 ساعت 10:13

آقای محمدرضا مگه تیمی آماده تر از پاریس هست که بایرن نابودش کرد؟؟؟؟

اکبرماتئوس جمعه 22 دی 1396 ساعت 14:55

این ژاوی هم فضوله که برای ریبری تعیین تکلیف می کنه!
دست سر بلال جون ما بردار،ما می خواهیم در بایرن بازنشسته بشه.
خدا کنه زن و بچه ی بلال با موافق باشند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد