وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: احتمال دارد این آخرین جشن قهرمانی من در بوندس لیگا باشد؛ اعتماد زیادی به هاینکس دارم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مرد شیشه ای باواریایی ها از احتمال آخرین سال فوتبالی اش در بایرن مونیخ می گوید.  

بایرن مونیخ به بیست و هشتمین قهرمانی خود در بوندس لیگا رسید.

به گزارش کیکر، روز گذشته (شنبه) تیم های آگزبورگ و بایرن مونیخ از سری بازی های هفته بیست و نهم بوندس لیگا به مصاف هم رفتند. دیداری که در نهایت با نتیجه 4-1 به سود بایرن مونیخ به پایان رسید. با این پیروزی شاگردان هاینکس به ششمین قهرمانی متوالی خود در بوندس لیگا دست یافتند. آرین روبن که به سالیان آخیر فوتبالش نزدیک می شود و احتمال دارد این فصل، آخرین سال حضور او با پیراهن بایرن مونیخ باشد در پایان بازی درباره قهرمانی در بوندس لیگا و وضعیتش صحبت کرده است.

روبن درباره اینکه شاید این آخرین جشن قهرمانی او در بوندس لیگا باشد، گفت:

“در فوتبال هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد. شما باید آرام با این مسئله برخورد کنید. من مانند بعضی ها نیستم که بگویم بایرن مونیخ تنها گزینه است. هر کسی برای آینده اش برنامه ریزی می کند. این موضوع به بایرن مونیخ و همچنین من بستگی دارد. شما باید ابتدا برنامه ریزی کنید و سپس باشگاه های دیگر با شما ارتباط برقرار کنند. البته که باید در این باره نگران باشم.
 

آیا روبن بی سر و صدا به بایرن مونیخ اعلام کرده که از تیم جدا می شود؟ احتمالا خیر، با این حال او تاکید می کند که هنوز تصمیمی نگرفته است:

“اگر همه گزینه ها روی میز باشند، آن زمان می توانم تصمیم نهایی ام را بگیرم. تمدید قرارداد برایم مهم است؟ تنها چیزی که فعلا مهم است، ماه پیش رو و اتفاقات آن است و بعد باید دید که چه اتفاقی خواهد افتاد.
 

روبن ادامه داد:

“البته این موضوع همیشه آسان نیست. شما باید تلاش کنید که از بازی خود لذت ببرید و تمرکز خود را حفظ کنید. من اعتماد زیادی به مربی دارم. او می داند چه کاری انجام می دهد و همیشه بهترین کار را برای تیم می کند. من هم همین طور هستم. هنگامی که بازی می کنم همه توانم را برای تیم می گذارم. به آینده ام اعتماد دارم. این کار می تواند در ماه آینده به یک اتفاق خوب تبدیل شود پس امیدوارم بتوانم کمک کنم.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد