وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نویر در بازی دوم تیم ملی آلمان با تیم جوانان به صورت کامل بازی کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، امروز در بازی دوم تیم ملی آلمان برابر زیر 20 ساله های این تیم، مانوئل نویر در درون دروازه تیمش ایستاد و در این دیدار 60 دقیقه ای به صورت کامل بازی کرد. این دروازه بان در بازی اول نیز به مدت 30 دقیقه توانسته بود بازی کند.  

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال آلمان، مانوئل نویر بدون هیچ مشکلی امروز به طور کامل توانست در بازی تیمش برابر زیر 21 ساله های آلمان درون دروازه قرار بگیرد. این بازی با نتیجه 2-0 به سود تیم اصلی ژرمن ها به پایان رسید. مولر و دراکسلر زننده گل ها بودند. نویر در این بازی برای تیم زیر 20 ساله ها بازی کرد و تنها دو گل خورد. بازی قبل با نتیجه 7-1 به پایان رسیده بود.

توماس اشنایدر، دستیار یواخیم لوو درباره حضور دوباره نویر گفت:

“ نویر امروز به طور کامل بازی کرد و چند سیو خوب هم داشت. اگر شما دروازه بانی در سطح نویر داشته باشید، همیشه می خواهید تا آخرین لحظه ها در های امید را برای حضور او در تیم باز بگذارید.
 

 گفتنی است مانوئل نویر قرار است در ترکیب اصلی تیم ملی کشورش در دیدار دوستانه با اتریش که چند روز دیگر برگزار می شود، قرار بگیرد و بعد از آن بازی کادر فنی تیم ملی آلمان درباره حضور یا عدم حضور او در روسیه تصمیم خواهند گرفت.

نظرات 2 + ارسال نظر
milad پنج‌شنبه 10 خرداد 1397 ساعت 18:38

اره همینه نویر بهترین سنگر بان جهان

اکبرماتئوس پنج‌شنبه 10 خرداد 1397 ساعت 19:09

خدا رو شکر که برگشت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد