وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه:ونگال،بهترین مربی تاریخ بایرن است

 

به نقل از بیلد،کارل هاینس رومنیگه در مصاحبه ای لوئیس ونگال را با سرمربی های سابق باشگاه بایرن مونیخ مقایسه کرد و اعلام کرد که ونگال در مقایسه با مربیان قبلی باشگاه،بهترین مربی است.

او در اینباره میگوید:
برای باشگاه بایرن مونیخ،حضور در دو فینال و قهرمانی در بوندسلیگا،موفقیت بزرگی است،من نوزده سال است که در باشگاه بایرن مونیخ کار میکنم و هیچ مربی را ندیدم که مانند ونگال به طور حرفه ای کار کند و به نظر من ونگال بهترین مربی در تاریخ باشگاه بایرن مونیخ بوده است.
همچنین مارک ون بومل هم در این مصاحبه از لوئیس ونگال بسیار تمجید کرد و گفت:
به نظر من ما باید متشکر از ونگال باشیم،در این فصل ما واقعاً بازیهای خوبی از خود ارائه دادیم و من فکر میکنم که ونگال یکی از بزرگترین و حرفه ای ترین مربیان دنیاست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد