وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ، تونی را بازیکن آزاد اعلام کرد

 

مسئولان باشگاه بایرن مونیخ در صحبتهایی اعلام کردند که به همکاری خود با لوکا تونی پایان داده اند. سران باشگاه باواریایی در وب سایت رسمی خود اعلام کرده اند با توافقی دوطرفه، قرارداد لوکاتونی را لغو و او را بازیکن آزاد اعلام کرده اند.

این در حالی است که قرارداد ستاره سابق باشگاه فیورنتینا با باشگاه باواریایی در تابستان سال 2011 به پایان می رسید ولی به دلیل اختلافاتی که میان او و لوئیس فان خال وجود دارد و تمایل فراوان تونی برای جدایی از رختکن این تیم، سران باواریایی به ستاره ایتالیایی شان اجازه دادند تا به عنوان بازیکن آزاد با هر تیمی که می خواهد بر سر میز مذاکره بنشیند.

این مهاجم 33 ساله، نظر مثبت سران تیمهای متعدد ایتالیایی را جذب کرده و شنیده می شود که مسئولان باشگاه جنوا تمایل زیادی دارند تا تونی را به رختکن تیمشان ببرند. مسئولان باشگاه ناپولی و رم نیز عملکرد تونی را زیر ذره بین دارند.

تونی در سال 2007 از فیورنتینا به بایرن مونیخ پیوست و یکی از ستاره های کلیدی باواریایی ها لقب گرفت. او در دو فصل ابتدایی حضورش در رختکن بایرن ، نمایشی خیره کننده داشت و در 60 دیدار برگزار شده، 38 گل برای بایرن به ثمر رساند.با روی کار آمدن لوئیس فان خال، تونی نیمکت نشین شد و پس از اختلافاتی که با مربی هلندی تیمش داشت، به صورت قرضی به رم منتقل شد و اکنون نیز مسئولان بایرن نام تونی را در لیست بازیکنان آزاد تیمشان قرار داده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد