وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر ژرمنها پس از پیروزی برابر اروگوئه

تیم ملی فوتبال آلمان در بازی رده بندی جام جهانی 2010 توانست با نتیجه ۳ بر ۲ اروگوئه را شکست دهد و به مقام سوم این رقابتها برسد. در ادامه نظر ژرمنها را پس از برد مقابل اروگوئه خواهید خواند.

یواخیم لو

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان پس از کسب عنوان سومی جام نوزدهم گفت: این پیروزی حداقل افتخار برای ما بود.

به نقل از لارازون اسپانیا، یواخیم لو عنوان کرد: آلمان بهتر بازی کرد و نشان داد مستحق پیروزی است.

وی گفت: مردان من با تمام قدرت وارد میدان شدند و هرگز عقب نشینی نکردند. شکست برابر اسپانیا روحیه مردان مرا تخریب کرده بود اما از آنها خواستم با تمام قوا وارد میدان شوند و بدانند که برای مردم بازی می‌کنند نه برای خودشان. ما بازی بسیار بزرگی را تجربه کردیم و اکنون به شدت خسته‌ایم. باید استراحت کنم و پس از مدتی برای پاسخگویی به همه خبرنگاران و نمایندگان مردم در رسانه‌ها حاضر خواهم شد. ما خوشحال و راضی به خانه برمی گردیم. در نیمه دوم نمایش خیره کننده ای را اجرا کردیم. در جریان این تورنمنت ، می بینیم که تیم ما تلاش زیادی را انجام داد و به نتایج خوب و قابل قبولی دست یافت. از همین بابت احساس غرور می کنیم. تیم ما به تلاش ادامه داد و امیدوارم که این روند ادامه یابد. شاید بیشتر از آنچه انتظارش را داشتیم به دست آوردیم و به همین دلیل با سربلندی و احساسی خوب به خانه باز می گردیم.

لو در بخش پایانی صحبتهایش در مورد ادامه حضور بر روی نیمکت مربیگری ژرمنها گفت: من نیستم که باید در این رابطه تصمیم گیری کنم. من به آرامش نیاز دارم و خودم را کنار کشیده ام .برای تصمیم گیری در مورد آینده تیم به زمان نیاز دارم.

فیلیپ لام

فیلیپ لام، کاپیتان جانشین آلمان از عملکرد تیمش در جام جهانی به خود می‌بالد.

آلمان با شکست اروگوئه توانست به عنوان سوم دنیا دست یابد و لام می‌گوید: بسیار افتخار می‌کنم که سوم شدیم. برای ما بسیار مهم بود که جام جهانی را به شکلی مثبت به پایان ببریم. ما نمی‌توانیم به اندازه کافی از طرفداران آلمان تشکر کنیم. آنها همیشه انگیزه‌ای بسیار بالا به ما می‌دادند.

لوکاس پودولسکی

لوکاس پودولسکی می‌گوید سوم شدن آلمان در جام جهانی، با وجود از دست دادن فینال موفقیت به شمار می‌رود.

پودولسکی که در این جام دو گل زد و به دلیل سرماخوردگی بازی شنبه مقابل اروگوئه را از دست داد، به دستاوردهای آلمان می‌بالد: سومی هم موفقیت است و می‌توانیم به آن افتخار کنیم. قهرمان نشدیم اما سومی هم موفقیتی خوب به شمار می رود. امیدوارم که یواخیم لو مربی ما بماند.

توماس مولر

توماس مولر، ستاره آلمان در جام جهانی می‌گوید سوم شدن برای این تیم اهمیت فراوانی داشته است.

مولر پس از برد مقابل اروگوئه گفت: بسیار به این افتخار می‌کنم که سوم شدیم. برای ما خیلی مهم بود که به این دستاورد برسیم. برای کشور و برای همه ما این برد اهمیت فوق‌العاده‌ای داشت. قهرمان نشدیم، اما سومی هم دستاورد بزرگی است. حالا باید به همین روند خود ادامه دهیم و از سوم شدن لذت ببریم.

باستین شواین‌اشتایگر

باستین شواین‌اشتایگر، هافبک آلمان گفته دوست دارد میشاییل بالاک پس از بازگشت به تیم ملی بازوبند کاپیتانی را به بازو ببندد.

شواین‌اشتایگر گفته با وجود کار عالی لام در آفریقای جنوبی، بالاک باید بازوبند را پس بگیرد: او کاپیتان تیم ملی است و اگر برگردد بازوبند را هم دوباره خواهد گرفت. فیلیپ به دلیل مصدومیت میشاییل این مسئولیت را به عهده گرفت و کارش را عالی انجام داد، اما یک تیم نمی‌تواند دو کاپیتان هم‌زمان داشته باشد. برای من که کاپیتان بالاک است. 

سامی خدیرا

سامی خدیرا، زننده گل پیروزی‌بخش آلمان مقابل اروگوئه به دنبال تعطیلات است. او در دقیقه 82 گل زد تا آلمان اروگوئه را ببرد.

خدیرا می‌گوید: از روشی که بازی کردیم خوشحالیم و در این بازی نهایت تلاش خود را داشتیم. ما خوشحالیم که پیروز شدیم. به نظر من که شخصیت خود را نشان دادیم. همه ما در این بازی قدرت خود را به نمایش گذاشتیم و دیدید که در پایان چه شد. حالا باید به تعطیلات بپردازیم و استراحت کنیم. ما تیمی جوان هستیم، اما بیش از این می خواهیم و به دنبال نتایج بزرگ‌تر و بهتر هستیم. 

او درباره یواخیم لو هم گفت: خوشحالم که زیر نظر او بازی کردیم، اما خود مربی باید درباره آینده‌اش تصمیم بگیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد