وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

توماس مولر آقای گل و بهترین بازیکن جوان جام شد

 

توماس مولر، ستاره آلمان در جام جهانی توانست عنوان بهترین گل‌زن رقابت‌ها را از آن خود کند. هر چند دیه‌گو فورلان، داوید ویا و وزلی اسنایدر هم مانند مولر 5 گل زده بودند، اما فیفا آمار پاس گل را هم در نظر گرفت.

مولر در این رقابت‌ها علاوه بر پنج گلی که زد سه پاس گل هم داد و فراتر از ویا و اسنایدر قرار گرفت که به ترتیب برنده کفش نقره و کفش برنزی جام جهانی شدند. ویا با 5 گل و یک پاس گل و اسنایدر با آماری مشابه کفش های نقره ای و برنزی را دریافت کردند.

همچنین پس از پایان فینال جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی، فیفا توماس مولر از آلمان را به عنوان بهترین بازیکن جوان این دوره از رقابت‌ها معرفی کرد.

مولر پس از این انتخاب گفت: این عنوان و افتخار را هیچگاه فراموش نخواهم کرد. این عنوان حاصل زحمات یک ساله من بود. قرار گرفتن در کنار بازیکنان بزرگی مانند پله و بکن باوئر افتخار بسیار بزرگی است. انتخاب من نشان می‌دهد که فدراسیون فوتبال آلمان در زمینه استعدادیابی و تکیه به نیروهای جوان موفق عمل کرده است. می‌خواهم از این موقعیت استفاده کنم و از تمام بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم بایرن مونیخ تشکر کنم. فکر می‌کنم این افتخار بیشتر از من به آنها تعلق داشته باشد. از این که در تیمی مانند بایرن مونیخ حضور دارم بسیار خوشحال هستم. تنها از این ناراحتم که نتوانستیم به دیدار پایانی راه پیدا کنیم و قهرمان جهان شویم. وقتی به فصل گذشته نگاه می‌کنم می‌بینم مسیر بسیار دشواری را پشت سر گذاشتم. هیچ کس پیش‌بینی نمی‌کرد به این سرعت پله‌های ترقی را طی کنم. اعتراف می‌کنم خودم هم هرگز به ذهنم خطور نمی‌کرد که روزی بهترین بازیکن جوان جام جهانی شوم. زمانی که از اردوی بایرن مونیخ جدا شدم، احساس خوبی داشتم، می‌دانستم که این جام جهانی برای آلمان خوب خواهد بود. آلمان در این دوره از رقابت‌ها عملکرد خوبی داشت، زیرا تمام بازیکنان نسبت به وظایف خود کاملا توجیه شده بودند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد