وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کلوزه: آرزو می‌کنم یواخیم لو ماندگار شود

  

مهاجم تیم ملی فوتبال آلمان گفت: دوست دارم بازهم یواخیم لو را روی نیمکت تیم ملی ببینم.

به نقل از روزنامه دی ولت، میروسلاو کلوزه اظهار داشت: من با یواخیم لو در تیم ملی لحظات خوبی را تجربه کرده‌ام و از راهنمایی‌هایش، نهایت استفاده را برده‌ام. کسب افتخاراتی همچون عنوان سومی جام‌جهانی یا نایب قهرمانی اروپا تحت تاثیر حضور مثبت این مربی است. این حرف من به عنوان عضو تیم ملی نیست بلکه سایر اعضا تیم ملی نیز همین احساس و باور را دارند. دوست دارم بازهم یواخیم لو را روی نیمکت تیم ملی ببینم. فکر می‌کنم با وجود چنین تیم جوان و استعدادی که در جام‌جهانی همه را به حیرت واداشت،‌ در صورت ادامه حضور لو بتوانیم به پیشرفت ادامه داده و در رقابت‌های یورو 2012 به عنوان مدعی ظاهر شویم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد