وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هامبورگ ۰-۰ بایرن مونیخ؛ دربی سنتی‌‌ها برنده نداشت

 

شب گذشته در اولین دیدار از هفته نهم مصاف هامبورگ و بایرن‌مونیخ موسوم به "دربی سنتی‌ها" برگزار شد که دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

این جدال در حضور 57 هزار تماشاگر در شرایطی انجام گرفت که پیش از این مصاف تصور می‌شد هر دو تیم با توجه به توانمندی و امکانات نیروی انسانی زیادی که دارند، بتوانند صحنه‌های زیبایی را خلق کرده و به گل برسند. اما در نهایت قفل دروازه‌ها بسته ماند و بازیکنان دو تیم کاری از پیش نبردند.  

فرانک روست دروازه بان هامبورگ٬ در اواخر نیمه اول از هامبورگ مصدوم شد و مجبور شد میدان را ترک کند. هامبورگ در نیمه دوم بسیار به دنبال زدن گل بود و در دقیقه 63، آناتولی تیموشوک به سختی مانع گل شدن ضربه رود فان‌نیستلروی شد. تونی کروس هم چند موقعیت خوب را در این دیدار از دست داد. هامبورگ با این تساوی به رده چهارم جدول صعود کرد و بایرن در جدول نهم است.

ترکیب دو تیم:
هامبورگ:
روست(42 دروبنی)، بینامین، وسترمان، ماتیسن، یانسن، رینکون، پیتروبا، زی‌روبرتو، ‌تروخوسکی، گوئرو(62 پتریج)، فان‌نیستلروی(71 چوپو موتینگ)
سرمربی: آرمین فه

بایرن‌مونیخ: بوت، لام، تیموشوک، ‌بادشتوبر، پرانیچ، اوتل، شواین‌اشتایگر،‌ همیت آلتین‌تاپ، کروس، توماس مولر، گومز(86 اولیچ)
سرمربی: لوئیس ‌ونگال

نظرات 1 + ارسال نظر
یویو شنبه 1 آبان 1389 ساعت 16:06

انتظار میرفت

هر نتیجه ای کلا انتظار میره!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد