وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سایه روشن‌های دربی باواریا

  

پیش از آغاز فصل جدید بوندسلیگا کمتر کسی انتظار چنین وضعیتی را برای دو تیم باواریا پیشبینی میکرد. بایرن برای تجدید قهرمانی و نورنبرگ برای فرار از سقوط با اهدافی کاملا متفاوت لیگ را آغاز کردند.

طلسم 18 ساله 

18 سال از آخرین پیروزی نورنبرگ در دربی میگذرد و آنها بدنبال فرصت مناسبی برای شکستن رکورد 18 ساله می باشند. هواداران نورنبرگ به آنها سفارش کرده اند که در مونیخ بی نظیر باشید. آنها در آخرین بازی خود، شنبه هفته گذشته مقابل کلن 3 بر 1 پیروز شدند. حامیان نورنبرگ در حال حاضر از عملکرد تیم بسیار راضی هستند آنها از 11 بازی خود در لیگ 18 امتیاز اندوخته اند حتی دو امتیاز از قهرمان بوندسلیگا بیشتر دارند. حتی بسیاری از هواداران نورنبرگ این وضعیت را به سختی باور میکنند.
هافبک نورنبرگ جنز هلگر میگوید: فعلا باد بر بادبان ما درحال وزیدن است، ما میتوانیم در مونیخ پیروز باشیم. 

مدیر ورزشی نورنبرگ مارتین بادر به نظر منطقی تر می آید او می گوید: اینکه بتوانیم به مونیخ برویم و در آنجا خطری ما را تهدید نکند بسیار خوش شانس خواهیم بود. بایرن در این فصل برخلاف صدر نشینی لیگ قهرمانان در بوندسلیگا، میانه نشین جدول است و به همین دلیل مصمم به کسب 3 امتیاز بازی میباشند. 

رومنیگه میگوید: وضعیت ما در جدول هیچ بهانه ای را برای عدم پیروزی باقی نگذاشته است. 

اولی هوینس گام را فراتر گذارده و میگوید: ما نباید انتظار داشته باشیم که با کسب هر نتیجه ای باشگاه با روی خوش از ما استقبال کند.
نورنبرگ در واقع برای بایرن آکادمی پرورش استعداد نیز می باشد. برنو و اوتل دو بازیکنی بودند که فصل گذشته بصورت قرضی برای نورنبرگ به میدان رفتند و اکنون به باشگاه خود بازگشته اند.  

ماریو گومز مهاجم آماده ی این روزهای بایرن گفت: ما تیم بهتری هستیم او در پاسخ به چگونگی از دست دادن دو امتیاز بازی برابر گلادباخ افزود: بهتر است ما را در انتهای فصل ببینید.
بازگشت مصدومان بایرن 

مربی بایرن لوئیس ونگال در حالیکه به نظر از بازگشت ستاره های تیم بعد از چندین هفته خوشحال می آمد، گفت: من اکنون 19 بازیکن آماده دارم. با بازگشت ریبری ، فن بومل و کنتنتو تیم کامل شده است. اما آنها در این بازی از روی نیمکت بازی را شروع خواهند کرد. 

از سوی دیگر بورسیا دورتموند همچنان روند پیروزی های خود را ادامه میدهد آنها در بازی آغازین این هفته با نتیجه 2 بر صفر هامبورگ را شکست دادند تا اختلاف امتیاز آنها با بایرن به 15 امتیاز افزایش یابد.
ونگال در این مورد گفت: نباید در مورد وضعیت جدول از حالا نگران بود ما هنوز می توانیم امتیازات از دست رفته را جبران کنیم. 

مهمت اکیسی 20 ساله که به صورت قرضی از بایرن به نورنبرگ رفته در این بازی برابر تیم اصلی خود به میدان میرود. او در مورد این بازی گفته است: ما در نورنبرگ یک تیم هستیم و هرکاری میتوانیم انجام دهیم. ما میتوانیم در مونیخ پیروز شویم.
تاریخچه این دربی رودررویی های فوق العاده ای را ثبت کرده است. گل رویایی توماس هلمر در سال 1994 یکی از به یاد ماندنی ترین لحظات ثبت شده در دربی است. مربی سابق نورنبرگ در سال 1992 ویلی انتنمان گفته است: ((هرکس که بایرن را در مونیخ شکست ندهد نمیتواند نام خود را در کتاب بوندسلیگا ثبت کند)).
 نورنبرگ آخرین پیروزی خود در مونیخ را سال 1992 و با مربیگری انتنمان با نتیجه 3 بر 1 در ورزشگاه خاطره انگیز المپیک مونیخ جشن گرفت.

نظرات 1 + ارسال نظر
آرمین یکشنبه 23 آبان 1389 ساعت 15:30

امشب بایرن می بره
خدا کنه شواینی گل بزنه

اگه ببره عالی میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد