وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شواینی: پینولا به سمت من آب دهان پرت کرد

  

به نقل از سایت supersport؛ شواین اشتایگر هافبک ملی پوش بایرن، خاویر پینولا هافبک آرژانتینی نورنبرگ را متهم کرد که در بازی دیشب به سمت او آب دهان پرت کرده است.

شواین اشتایگر در این مورد گفت: او به سوی من آب دهان پرتاب کرد. من تا به حالا در ورزش حرفه ای خود چنین موقعیتی را تجربه نکرده بودم. او به من بی احترامی کرد و باید مجازات شود.

این حادثه در طول نیمه اول بازی رخ داد. شواین اشتایگر و پینولا در طول بازی با یکدیگر برخورد های زیادی داشتند و گزارش ها حاکی از آن است که در گیری بین آنها به راهروهای منتهی به رختکن ورزشگاه نیز کشیده شده است.

جزئیات این حادثه در گزارش داوری بازی آمده است و به احتمال زیاد مورد بررسی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آلمان قرار میگیرد.

نظرات 2 + ارسال نظر
یویو سه‌شنبه 25 آبان 1389 ساعت 13:41

ارژانتینیه دیگه !!!
از حسودیش بوده

آارمین چهارشنبه 3 آذر 1389 ساعت 13:17

غلط کرد
اشکال نداره از یه آرزانتینی بیشتر از این نمی شه انتظار داشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد