وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لوئیس گوستاوو فصل آینده در بایرن خواهد بود

  

به نقل از سایت خبری soccer news ؛ سران باشگاه هوفنهایم اعلام کردند با انتقال هافبک برزیلی خود لوئیس گوستاوو به باشگاه بایرن مونیخ موافقت کرده اند و او فصل آینده را با پیراهن بایرن در بوندسلیگا حاضر خواهد بود.

دتمار هوپ رئیس باشگاه هوفنهایم گفت: "انتقال گوستاوو به بایرن در فصل آینده قطعی خواهد بود و اگر ما بخواهیم مانع پیشرفت این بازیکن با استعداد باشیم امری غیر اخلاقی است. من با نرلینگر در مورد انتقال او صحبت کردم بایرنی ها علاقه مند بودند تا این انتقال در ژانویه صورت گیرد که من مخالفت کردم و به نرلینگر گفتم ما به او در ادامه فصل نیاز داریم اما باواریایی ها میتوانند فصل آینده گوستاو را در اختیار داشته باشند."

گفته میشود که بایرنی ها برای این انتقال 15 میلیون یورو پرداخت خواهند کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد