وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

برمه: نه بایرن قهرمان این فصل چمپیونزلیگ می شود نه اینتر

 

آندریاس برمه، ستاره سابق فوتبال آلمان، که سابقه پوشیدن پیراهن هر دو تیم بایرن مونیخ و اینتر را دارد، معتقد است تیم باواریایی می تواند در دیدار امشب مقابل اینتر نتیجه خوبی کسب کند.

او در مصاحبه با سایت فیفا گفت: "اینتر این فصل تیمی نیست که فصل گذشته به همه جام ها رسید. ماندن در چنین فرمی بسیار دشوار است. برای بایرن هم همینطور. بایرن بعد از دو پیروزی پیاپی در لیگ از اعتماد به نفس بالایی برخوردار است. آنها باید تهاجمی بازی کنند زیرا این شانس را دارند که با نتیجه ای خوب میلان را ترک کنند. اینتر حمله خواهد کرد و این به نفع بایرن خواهد بود. البته بایرنی ها هم باید مراقب خط دفاعی شان باشند. همه بازیکنان اینتر توانایی گلزنی دارند و این برای بایرن خطرناک است. در مورد بایرن نیز این مسئله صدق می کند اگرچه در حال حاضر ستاره های اصلی آنها آرین روبن، فرانک ریبری و ماریو گومز هستند. من در نهایت یک آلمانی هستم به همین دلیل 51 درصد طرفدار بایرن و 49 درصد طرفدار اینتر هستم. البته بهترین نتیجه از نظر من تساوی 1-1 است. اگرچه فکر نمی کنم هیچ یک از این دو تیم بتوانند این فصل به قهرمانی برسند. سایر تیم ها از شانس بیشتری برخوردارند."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد