وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

توماس کرافت و رد پیشنهاد تمدید قرارداد بایرن مونیخ

 

به گزارش نشریه بیلد، توماس کرافت دروازه بان جوان بایرن مونیخ، پیشنهاد این باشگاه برای تمدید قرارداد تا تابستان 2013 را رد کرد.

قرارداد این بازیکن 22 ساله در انتهای فصل جاری به پایان می رسد و بایرنی ها دوست دارند این بازیکن را در آلیانس آرنا نگهدارند.

اما کرافت از زمانی که متوجه شده باشگاه قصد دارد مانوئل نویر، دروازه بان ملی پوش شالکه را به خدمت بگیرد، از تمدید قرارداد منصرف شد و از کریستین نرلینگر، مدیر ورزشی بایرن خواست تا مذاکرات برای تمدید قرارداد را به پایان فصل موکول کند.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت: "من نگرانی خاصی بابت تمدید قرارداد ندارم. برای من مهم است که زمان زیادی برای بازی پیدا کنم. من در حال حاضر دروازه بان اول باشگاه هستم و می خواهم این شرایط را حفظ کنم. هنوز زمان زیادی برای صحبت کردن در مورد تمدید قرارداد وجود دارد."

کرافت یکی از محصولات آکادمی جوانان باشگاه بایرن است که با پیشرفتی قابل توجه به دروازه‌بان اول باشگاه تبدیل شده است.

نظرات 1 + ارسال نظر
اسور سه‌شنبه 10 اسفند 1389 ساعت 17:28

با سلام . مدیران بایرن در بدترین موقعیت خبر خرید جدی در وازبان دیگر را دادند یکی نیست به اینا بگه بایرن چند هفته بازی حساسی دارد بجای بالا بردن روحیه سنگربان یعنی کرافت طی هفته گذشته خبرخرید دروازبان دادن انگار بایرن دیگر ۱یا۲ بازی بیشتر ندارد من هم بودم این تصمیم میگرفتم به قول معروف (کرافت باخود میگه که من پس چنرم یا برگ چقندر) البته به صورت شوخی گفتم. با ارزوی موفقیت

آره دقیقا درسته.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد