وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوینس: شاید فینک روزی مربی بایرن مونیخ شود، اما نه الان

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ اولی هوینس رئیس باشگاه بایرن مونیخ، اوتمار هیتسفلد سرمربی سابق این باشگاه را مورد ستایش قرار داد و در مورد شرایط فعلی مربیگری در آلمان صحبت کرد.

لوئیس ونگال، سرمربی فعلی بایرن در پایان فصل از این باشگاه جدا خواهد شد. وضعیت فیلیکس ماگات در شالکه نامشخص است و هامبورگ نیز آرمین فه را پس از شکست 6-0 مقابل بایرن اخراج کرد.
هوینس در گفتگو با نشریه سوئیسی بلیک گفت: "اوتمار همیشه دوست باشگاه بایرن باقی خواهد ماند. او یک مربی بزرگ و یک فرد فوق العاده است که افتخارات زیادی در طول دوران حرفه ای اش به دست آورده است."
او سپس در مورد فیلیکس ماگات گفت: "به نظر می رسد باشگاه قصد دارد ماگات را کنار بگذارد. او نتوانست هواداران تیم را متقاعد کند، علیرغم اینکه به فینال جام حذفی رسیده و در لیگ قهرمانان نیز به مرحله یک چهارم نهایی راه یافته است."
در نهایت هوینس اعلام کرد صحبت در مورد جانشین ونگال زود است علی رغم اینکه نام تورستن فینک در اطراف باشگاه شنیده می شود: "فینک جزئی از تاریخ باشگاه بایرن است و مطمئنا در نهایت می تواند در بوندسلیگا به مربی بزرگی تبدیل شود. شاید او روزی مربی بایرن مونیخ شود، اما نه الان.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد