وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ونگال: حتی اگر قهرمان شویم هم در پایان فصل می روم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ لوئیس ونگال سرمربی هلندی بایرن مونیخ با احتیاط تمام از دیدار سه شنبه شب تیمش مقابل اینتر صحبت می کند. ونگال در صحبتهایش به این نکته اشاره کرده که حتی اگر تیمش قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود هم در پایان فصل، نیمکت مربیگری بایرن را ترک خواهد کرد.

بایرن در دیدار رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 0-1 مقابل اینتر به برتری رسید و شنبه شب توانست با نتیجه 0-6 از سد هامبورگ عبور کند و با روحیه فراوانی به استقبال دیدار برگشت مقابل اینتر که دیداری خانگی هم هست برود.

ونگال در کنفرانسی خبری در آستانه این دیدار حساس گفت: «بازی خیلی خوبی مقابل هامبورگ به نمایش گذاشیتم و اعتماد به نفسمان را بازیافته ایم. با این وجود اینتر تیم خیلی قدرتمندی است و باید کاملا محتاط باشیم. اینتر در سن سیرو هم به سبکی مشابه فینال پارسال لیگ قهرمانان اروپا بازی کرد و به نظر من آنها تیم برتر میدان در هر دو بازی بودند. در یک بازی ما بردیم و در یک بازی باختیم. فوتبال همیشه بر پایه گلهاست. سه شنبه بازیکنان من باید به ویژه در دقایق ابتدایی بازی کاملا متمرکز باشند، تا بدین ترتیب بتوانیم تاکتیکهای اینتر را کشف کرده و به خوبی مقابل این تیم بازی کنیم. اگر بتوانیم به پیروزی برسیم، روز بسیار خاصی خواهیم داشت. بایرن هرگز در خانه اش اینتر را شکست نداده است.»

مربی هلندی بایرن در پاسخ به این سوال  که اگر با تیمش به قهرمانی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا برسد، باز هم بایرن را ترک خواهد کرد یا خیر، گفت: «اگر با بایرن قهرمان اروپا شوم، این موفقیت را جشن خواهیم گرفت. من هم این پیروزی را جشن خواهم گرفت، دقیقا مثل هواداران. بعد از آن بایرن کارش را با مربی دیگری ادامه خواهد داد. ما باید در مورد آینده فکر کنیم و نه گذشته. من هم ناراحتم که بایرن را ترک می کنم، چون بایرن تیم بزرگی است و کار کردن به عنوان مربی در این تیم کار آسانی است. بعد از موفقیت، عدم حرکت رو به جلو سخت است ولی فوتبال همین است. درمورد اینکه بکن باوئر می خواهد که من بمانم، باید بگویم که از صحبتهای او بسیار خوشحالم ولی او دیگر عضوی از مدیران بایرن نیست. من با مدیران باشگاه صحبت کردم و تصمیمی گرفتیم و نمی توانیم پا روی این تصمیم بگذاریم.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد