وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لوتار ماتئوس: شانس دو تیم 50 به 50 است

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران و به نقل از بخش انگلیسی زبان سایت گل٬ لوتار ماتئوس اسطوره آلمانها که سابقه حضور در هر دو تیم بایرن و اینتر را در کارنامه پر افتخار خود دارد در آستانه دیدار تیمهای سابق خود در لیگ قهرمانان ارزیابی جالبی انجام داده است. 

ماتئوس که ستاره دو تیم در سالهای گذشته محسوب می شود بازی فردا شب را دیداری متعادل می بیند و پیش بینی در مورد تیم صعود کننده را با وجود پیروزی یک بر صفر بایرن در دیدار رفت مشکل می داند. 
با این حال هافبک سالهای دور آلمانها تجزیه و تحلیل دقیق خود را از دیدار دو تیم بیان می کند. او در دیدار رفت در میلان حاضر بوده است. 
ماتئوس می گوید: "اینترمیلان در قلب من جای دارد. من در دیدار رفت در سن سیرو حضور داشتم و از پیروزی بایرن نتوانستم خوشحال شوم! اما بایرن نیز بخشی از قلب من است و به همین دلیل است که می گویم بازی 50 به 50 است. در فوتبال هر اتفاقی می تواند رخ دهد اینتر حتی می تواند در آلیانس پیروز شود. من فکر نمیکنم نتیجه دیدار رفت آنچنان اینتری ها را ناامید کرده باشد و آنها هنوز هم می توانند به مرحله بعد صعود کنند."

نظرات 1 + ارسال نظر
۸۸ سه‌شنبه 24 اسفند 1389 ساعت 02:05

لوتار با اینکه خیلی خیلی دوست دارم اما شانس اینتر برای رفتن به مرحله بعد صفره صفر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد