وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

توپ جدید بوندسلیگا معرفی شد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ توپ جدید بوندسلیگا با نام "کارخانه گل" (Torfabrik) امروز رسما در مراسمی در شهر دورتموند و با حضور متس هولمز و دکتر رائوبال پرده برداری شد.

به نقل از سایت رسمی بوندسلیگا، این توپ که با طرح های قرمز و آبی در یک پس زمینه سفید توسط شرکت آدیداس طراحی شده است٬ در اختیار تیم های بوندسلیگا و بوندسلیگای 2 قرار می گیرد.

شرکت آدیداس در کنفرانس مطبوعاتی بهمراه مسئولان فدراسیون فوتبال آلمان این توپ را "سمبل اوج طراحی در جهان" خواندند. تام بندر عضو اجرایی فدراسیون فوتبال آلمان در پاسخ به این سوال که چرا توپ بلافاصله پس از اتمام بوندسلیگا معرفی شده است گفت: "ما می خواستیم باشگاه‌های حاضر در بوندسلیگا 1 و 2 زمان کافی برای آشنا شدن با توپ را داشته باشند." 36 باشگاه حرفه ای آلمان دو حلقه از این توپ را در زمان مقرر دریافت خواهند کرد.

تام بندر با خوشحالی از این توپ یاد می کند و می گوید نام این توپ "کارخانه گل" متناسب با عملکرد آن بوده است و به ثمر رسیدن 894 گل در 306 بازی باعث شده است نام این توپ کاملا با عملکرد آن مطابقت کند. تنها 14 بازی با استفاده از آن بدون گل به پایان رسیده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد