وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: نویر، ژنرال جدید بایرن است

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ کارل هاینس رومنیگه مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ٬ مانوئل نویر دروازه‌بان جدید باواریایی ها را با الیور کان دروازه‌بان و کاپیتان پیشین این باشگاه مقایسه می کند.

به نقل از سایت خبری TZ، رومنیگه در مورد نویر می گوید: "او نماد واقعی یک دروازه‌بان مدرن است. مانوئل 25 سال سن دارد و سه الی چهار سال دیگر می تواند دروازه‌بان شماره یک جهان باشد. من نویر را به عنوان ژنرال جدید بایرن می بینم بازیکنی که می تواند بایرن را یک دهه درون دروازه بیمه کند. شاید الیور در سن مانوئل چنین عملکردی نداشت. او از هم اکنون به عنوان بهترین دروازه‌بان جهان مطرح است."

رومنیگه این انتقال را حتمی می دانند و می گوید: "من باشگاه شالکه را برای علنی نکردن این انتقال درک می کنم. آنها می خواهند بدون حاشیه در فینال جام حذفی حاضر شوند."

رومنیگه در مورد ادامه همکاری با میرو کلوزه می گوید: "قرارداد میرو با ما به اتمام رسیده است و ما هنوز برای ادامه همکاری به توافق نرسیده ایم. میرو تقاضای قراردادی دو ساله داده است و بایرن قرارداد یک ساله را مد نظر دارد. من به توافق با میرو امیدوارم اما باید این خبر را نیز بدهم که ما میتوانیم در این هفته نیل پترسن را به عنوان بازیکن جدید به تیم اضافه و معرفی کنیم."  

گمانه زنی های بسیاری از حضور پترسن به جای میرو در ترکیب بایرن به گوش می رسد.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد_13 سه‌شنبه 27 اردیبهشت 1390 ساعت 14:17

‍‍‍‍ژنرال ما شواینی هست و بس.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد