وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه خواهان وفاداری شالکه 04 در قبال فروش مانوئل نویر شد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، غول های آلمان اصرار دارند معامله 18 میلیون یورویی آنها با شالکه برای خرید مانوئل نویر تکمیل خواهد شد.

بایرن مونیخ با اعتماد به نفس زیاد معتقد است با توجه به اینکه شالکه 04 برای تمدید قرارداد نویر تلاش هایی را انجام می دهد به طور رسمی قراردادش را با مانوئل نویر ثبت خواهد کرد. گزارش ها از آلمان حاکیست که دو تیم بر سر مبلغ 18 میلیون یورو به توافق رسیده اند. با این حال خبرگزاری بیلد آلمان روز دوشنبه مدعی شد که  کلمنس تونیس رئیس می خواهد قرارداد نویر 25 ساله را به مدت 4 سال دیگر تمدید کند.

ولی رومنیگه بر این باور است که آنها در فصل جدید مانوئل نویر را در درون دروازه تیمشهان خواهند داشت. او به خبرگزاری بیلد گفت: "من معتقدم شالکه با قبول کردن این انتقال با ما دست توافق دهد. می دانم مسئولان شالکه افرادی مفتخر و عملگرا هستند، همانگونه که ما هستیم."

 با این حال پیتر پیترز به نحو دیگری در اینباره توضیح داد و گفت: "در پایان مکالمه ما کارل هوفنر (مدیر اجرایی بایرن) ایستاد و به نشانه ی توافق با ما دست داد اما بعداز آن مدیر عامل ما هورست هلدت گفت: نه، ما اکنون نمی توانیم جواب قاطعی بدهیم." وی افزود: "مذاکرات ما تا کنون با باواریایی ها خوب بوده و همچنین به توافقاتی رسیده ایم اما هنوز از لحاظ اقتصادی تصمیم قابل قبولی گرفته نشده است."

مانوئل نویر قبل از اتمام این فصل بوندسلیگا اعلام کرد قرارداد خود را با شالکه تمدید نخواهد کرد اما به تازگی گفت که آینده او همچنان در تاریکی به سر می برد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد