وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: هاینکس از سیستم چرخشی استفاده می کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کارل هاینس رومینیگه رئیس هئیت مدیره باشگاه بایرن مونیخ مدعی شد که یوپ هاینکس سرمربی فصل آتی بایرن از سیستم چرخشی برای تشکیل یک تیم موفق استفاده خواهد کرد.

مربی سابق باشگاه بایرلورکوزن که توانست این تیم را در پایان رقابتهای بوندسلیگا در مکان دوم جدول قرار دهد در پایان ماه مارس موافقت کرد تا به غول های باواریا بپیوندد. کارل هاینس  رومینیگه معتقد است  هاینکس با استفاده از تمامی بازیکنان یک تیم قوی و متحد را تشکیل می دهد.

رومنیگه در این خصوص گفت: "یوپ هاینکس سبک های مختلفی دارد. او نگرشی دارد که از 16 الی 17 بازیکن به طور مستمر استفاده می کند. باریکنانی که موفق نشدند در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشند ، می توانند در ادامه مسابقات بوندسلیگا بازی کنند. در تیم سه پست مختلف وجود دارد که می شود از بازیکنان مختلفی استفاده کرد تا همه با انگیزه و از روحیه خوب و مناسبی برخوردار باشند. این مشکلی بود که فصل گذشته آناتولی تیموشوک و همیت آلتینتاپ با آن برخورد داشتند. آنها احساس نمی کردند که متعلق به این تیم هستند."

رومینیگه سپس در مورد اهمیت حمایت هواداران بایرن مونیخ از سیستم چرخشی هاینکس صحبت کرد. رومینیگه افزود: "ما باید به هواداران بقبولانیم که آنها فقط 11 نفر را حمایت نمی کنند بلکه آنها باید از 17 و چه بسا 22 بازیکن حمایت کنند."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد