وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

منچستر سیتی تمایلی برای خروج بواتنگ ندارد


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ باید برای بدست آوردن جرومی بواتنگ به سختی تلاش کند. به نظر می رسد منچستر سیتی نمی خواهد این بازیکن را از دست بدهد.

بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان یکی از اهداف باشگاه بایرن مونیخ برای خریدهای تابستانی می باشد. هاینکس سرمربی جدید مونیخی ها خواستار جذب این بازیکن 22 ساله شده است. کریستین نرلینگر مدیر ورزشی بایرن در اوایل ماه گفته بود: "او قطعاً بازیکن با ارزشی است که ما در ذهن داریم، اما هیچ چیزی به طور کامل روشن نیست."

اکنون اوضاع کمی فرق کرده اما چیزی که کاملاً مشخص است٬ علاقه زیاد بایرنی ها برای خرید بواتنگ می باشد. یوپ هاینکس در اینباره می گوید: "مانوئل نویر و بواتنگ بازیکنانی هستند که ما برای ساخت یک تیم قدرتمند نیاز داریم."

ولی منچستر سیتی موضع سخت تری برای فروش بواتنگ گرفته است و "ریگ" یکی از مسئولان بلند پایه این تیم گفت : "ما اهداف بزرگی با جرمی بواتنگ داریم. او عنصر مهمی برای برنامه ریزی های ما است. ما فصل آینده با او در لیگ قهرمانان حاضر خواهیم شد. این یعنی بواتنگ فروشی نیست."

به عبارت دیگر باید گفت که حتماً پیشنهاد باواریایی ها (کمتر از ده میلیون یورو) برای مسئولان منچسترسیتی خوشایند نبوده است. مالک باشگاه منچستر سیتی که یکی از شیخ های ثروتمند حاشیه خلیج فارس است، سال گذشته 12 میلیون یورو برای خرید این بازیکن به هامبورگ پرداخت کرده است. با این حال بایرن همچنان برای خرید او تلاش خواهد کرد. کارل هاینس رومنیگه گفت: "ما هنوز 4 هفته دیگر می توانیم با مسئولان این تیم بریتانیایی مذاکره کنیم."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد