وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سران شالکه تا چه حد بر توافقات پایبند هستند؟

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ سران شالکه پس از توافق با مدیران باشگاه برای انتقال مانوئل نویر٬ حال به گونه ای دیگر از این انتقال سخن می گویند. این تغییر موضع در عرصه حرفه ای می تواند از اعتبار این باشگاه حرفه ای بکاهد.

با توجه به جلسات مکرر و توافق سران دو باشگاه برای انتقال نویر این تغییر موضع سران شالکه در دنیای حرفه ای کمی عجیب به نظر می رسد و به نقل از یکی از سران باشگاه بایرن این تغییر موضع ناگهانی می تواند از اعتبار مدیران این باشگاه حرفه ای بکاهد. سران دو باشگاه حتی با هزینه این انتقال و مبلغ پرداختی و مزایای آن نیز توافق کرده بودند و همانگونه که در خبرگزاری های معتبر جهان نیز عنوان شده بود سران شالکه تایید رسمی خبر انتقال نویر را به پس از انجام دیدار فینال جام حذفی موکول کرده بودند. حال چه می شود که اینگونه باشگاه حرفه ای بمانند شالکه تمامی این موارد را انکار می کند. باید مدیران این باشگاه پاسخ گو باشند.

نکته دیگری نیز که جای شگفتی برای اهالی فوتبال به جای گذاشته است عدم تمدید قرارداد نویر می باشد. این دروازه بان شماره یک تا پایان فصل آینده با آبی پوشان قرارداد دارد و اگر این باشگاه تصمیم به فروش وی در این فصل نداشته باشد فصل آینده او را به صورت رایگان از دست خواهند داد که این امر نیز از نظر حرفه ای و با وجود کسری بودجه ای که معدنچی ها با آن مواجه هستند کمی بعید به نظر می رسد.

احتمال دیگری را که در این تغییر موضع می توان بیان کرد، بازار گرمی سران شالکه برای فروش مانوئل نویر است. همانگونه که همگان می دانند برای انتقال و جذب نویر دو باشگاه بزرگ بایرن و منچستر ابراز علاقه کرده بودند و حال با توجه به این خبر که منچستری ها برای انتقال دروازه بان جوان اتلتیکو مادرید، دیوید دی جیا به توافق رسیده اند گزینه بازار گرمی شالکه ای ها نیز حذف می شود چون در حال حاضر فقط باشگاه بایرن حاضر به پرداخت چنین مبلغی برای جذب نویر خواهد بود.

پس از انتشار خبر های مربوط به انتقال نویر و آخرین بازی او برای شالکه در فینال جام حذفی بسیاری از هواداران متعصب معدنچی ها در دیدار فینال برخورد مناسبی با کاپیتان شالکه نداشتند و حتی یکی از هواداران شالکه در جشن قهرمانی به سوی نویر حمله ور می شود و سیلی به صورت وی می نوازد. یکی دیگر از گزینه های این تغییر نظر باشکاه شالکه را می توان عکس العمل هواداران آن دانست. شالکه ای ها نشان دادند که نظرات هواداران متعصب باشگاه برای مدیران بسیار مهم است حتی آنها بدلیل اعتراض هواداران و برخی از بازیکنان دست به تغییر مربی نیز زدند و فیلیکس ماگات را با توجه به صعود به جمع 8 تیم برتر اروپا از کار برکنار کردند.

مطمئنا سران باشگاه بایرن از مدیران حرفه ای فوتبال آلمان هستند و اطمینان آنها برای این انتقال موجب فروش توماس کرافت به هرتابرلین شد و توجه به این موضوع حضور نویر را در آلیانس قطعی می کند. باید منتظر ماند و دید که سران شالکه چه زمانی اجازه این انتقال را بنا به تشخیص و صلاح باشگاه متبوع خود می دهند اما آنچه به نظر حتمی می رسد این است که باواریایی ها این انتقال را انجام شده می دانند و شاید بدلایل امنیتی به خصوص پس از حمله هوادار شالکه به نویر کمی این انتقال به تعویق بیفتد و اینکه نویر شماره یک بایرن در فصل آینده خواهد بود امری ثابت شده است. اگر اتفاقی خلاف این رخ دهد باید آن را در عرصه حرفه ای اتفاقی بدیع دانست و به بحث ها و جلسات و توافقات مدیران حرفه ای فوتبال در آینده تردید بیشتری کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد