وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یواخیم لو: پیدا کردن جایگزین مناسب برای شواینی و خدیرا مشکل است

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ یواخیم لو گفت پیدا کردن جایگزین مناسب برای شواین اشتایگر  و خدیرا خیلی سخت است.

حدود دو هفته از پایان بوندسلیگا و یک هفته نیز از فینال جام حذفی آلمان می گذرد و شما باید تیم ملی آلمان را برای انجام سه مسابقه آماده کنید. این کار چقدر مشکل است که انگیزه را در بازیکنانی که یک فصل دشوار را سپری کرده اند ایجاد کنید؟

این کار آسانی نیست زیرا بازیکنان یک فصل طولانی و سخت را پشت سرگذاشته اند و دوست دارند از تعطیلات خود لذت ببرند بنابراین ما باید ابتدا این حس را در آنها ایجاد کنیم که جواز حضور در یورو 2012 را باید در این دو بازی به دست بیاوریم و همچنین باید اعتماد به نفس بازیکنان را نیز افزایش داد.

نظر شما در مورد انتقادهایی که به زمان انجام بازی های بین الملی می شود چیست؟

بدیهی است زمان بندی ایده آلی نیست بنابراین می توانم واکش منفی باشگاه ها به این قضیه را درک کنم ولی باید این را در نظر داشته باشیم که ما باید بر طبق تقویم فیفا و یوفا برنامه ریزی کنیم و باید خود را با برنامه فیفا و یوفا هماهنگ کنیم. البته این نکته را هم باید بگویم که بازیکنی که هدفش حضور در مسابقات بزرگ بین الملی مثل جام جهانی و جام ملت های اروپا است باید این سختی ها و فشردگی ها را تحمل کند.

نظر شما در مورد بازی دوستانه یکشنه آینده مقابل اروگوئه چیست؟

من خوشحالم که قبل از دو بازی حساس آلمان در مقدماتی یورو 2012 مقابل اتریش و آذربایجان ما می تواینم در مقابل تیم خوبی مثل اروگوئه بازی کنیم و من این فرصت را دارم که بعضی از بازیکنان را در این بازی مورد آزمایش قرار دهم و بتوانم از بین بازیکنان حاضر در اردو جایگزین مناسبی برای شواین اشتایگر و مرته ساکر که به دلیل مصدومیت ما را در این چند مسابقه همراهی نمی کنند پیدا کنم.

شما در این سه بازی باستین شواین اشتایگر - اسون بندر و همچنین به احتمال زیاد سامی خدیرا را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارید. آیا غیبت این سه بازیکن تغییری در برنامه های شما برای این سه بازی می دهد؟

قطعا پیدا کردن جایگزین مناسب برای شواین اشتایگر  و خدیرا خیلی سخت است ولی من خوشبین هستم که سامی برای بازی مقابل اتریش و آذربایجان شرایط بازی کردن را پیدا کند. من در بازی برابر اروگوئه بازیکنانی همچون تونی کروس، سیمون رولفس و کریستین تراش را در اختیار دارم که می توانم آنها را در خط میانی جایگزین بازیکنان مصدوم خود کنم زیرا کیفیت بازی این سه بازیکن بسیار بالا است و شایستگی بازی در ترکیب اصلی تیم را دارند برای همین تصمیم گرفتم بازیکن جدیدی را به اردو تیم ملی دعوت نکنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد