وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هودس به اردوی تیم ملی آلمان دعوت شد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ بندیکت هودس به اردوی تیم ملی فوتبال آلمان دعوت شد.

بعد از مصدومیت اسون بندر، یواخیم لو سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان بندیکت هودس مدافع جوان و 23 ساله باشگاه شالکه را به اردوی تیم ملی فوتبال آلمان برای بازی دوستانه مقابل اروگوئه و همچنین دو بازی آلمان در مرحله مقدماتی یورو 2012 مقابل اتریش و آذربایجان دعوت کرد.
هودس در اینباره گفت: بعد از فینال جام حذفی در خانه مشغول استراحت کردن بودم که یواخیم لو با من تماس گرفت و این موضوع را به من اطلاع داد. من از شنیدن این خبر بسیار خوشحال و شگفت زده هستم زیرا برای اولین بار است که به اردوی تیم ملی بزرگسالان آلمان دعوت می شوم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد