وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رافینیا به زودی قراردادی 3 ساله با بایرن مونیخ امضاء می کند


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پس از منتفی شدن خرید فابیو کنترائو مسئولان بایرن مونیخ موفق شدند با مسئولان تیم جنوا برای به خدمت گرفتن رافینیا مدافع کناری اهل برزیل به توافق برسند.

رافینیا مدافع کناری تیم جنوای ایتالیا با مسئولان بایرن مونیخ برای عقد قراردادی 3 ساله به توافق رسید. هزینه این انتقال بین 5 تا 7 میلیون یورو تخمین زده شده است. رافینیا در تابستان گذشته با مبلغ 9 میلیون یورو از شالکه به تیم جنوا پیوست و 34 بازی برای این تیم ایتالیایی در طول فصل انجام داد. " انریکو پرزیوسی " رئیس باشگاه جنوا اخیراً اظهار داشت: " رافینیا قصد جدا شدن از ما را دارد و می خواهد به بوندسلیگا بازگردد. او رقابتهای قهرمانی آلمان را به ایتالیا ترجیح می دهد. او می خواهد به آلمان بازگردد و این را بارها متذکر شده. من فکر می کنم که ما باید با یک تیم بزرگ از بوندسلیگا به توافق برسیم. "

تیم لازیو هم خواهان این بازیکن بود اما اصرار رافینیا برای بازشگت به آلمان مانع از انجام مذاکرات شد. بایرن مونیخ امیدوار بود که بتواند با فابیو کنترائو به توافق برسد اما قیمت 30 میلیون یورویی این بازیکن موجب شد مسئولان باواریایی با مدیران بنفیکا به توافق نرسند. " لوئیز فیلیپه ویرا " رئیس باشگاه بنفیکا به شبکه اسکای اسپورت گفت: " فابیو تنها زمانی می تواند باشگاه را ترک کند که تیمی حاضر شود برای او 30 میلیون یورو پرداخت کند. "

ورود رافینیا به احتمال فراوان باعث می شود که فیلپ لام کاپیتان بایرنی ها یکبار دیگر از پست دفاع راست به دفاع چپ منتقل شود. رافینیا دومین خرید تابستانی بایرن مونیخ پس از نیلس پترسن می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد