وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لو: خدیرا و اوزیل می توانستند درفینال چمپیونزلیگ حضورداشته باشند

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ یواخیم لو، سرمربی تیم ملی آلمان، از اینکه می تواند از مسوت اوزیل و سامی خدیرا در دیدار دوستانه روز یکشنبه مقابل اروگوئه استفاده کند، بسیار خوشحال است اما تاکید کرد این دو ملی پوش آلمانی فاصله چندانی با حضور در فینال چمپیونزلیگ نداشتند.

رئال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل بارسلونا شکست خورد و این دو بازیکن آلمانی از حضور در اولین فینال لیگ قهرمانان شان باز ماندند.

لو گفت: "دو تیم عالی در فینال چمپیونزلیگ حضور دارند. ما این بازی را با بازیکنان تیم خواهیم دید. ما در انتظار این بازی هستیم اما کمی ناراحتیم که اوزیل و خدیرا در این دیدار حضور ندارند."

یواخیم لو همچنین اعلام کرد که برای دیدار مقابل اروگوئه از قوی ترین ترکیبش استفاده می کند: "استخوان بندی تیم در دیدار روز یکشنبه استفاده می شود. من همچنین دوست دارم از این فرصت برای تجربه کردن استفاده کنم. فکر کنم یکی دو روزی فرصت داریم تا در مورد چه بازیکنانی از ابتدا بازی کنند، فکر کنیم. اما ساختار کلی تیم مشخص است. بعضی از بازیکنان با مشکلات و مصدومیت های کوچکی دست به گریبان هستند. پرمرتساکر، باستین شواین اشتایگر و حالا اسون بندر. اما بازیکنان خوب دیگری داریم که می توانند جای آنها را پرکنند مانند سامی خدیرا، سیمون رولفس و تونی کروس که بازیکنان سطح بالایی هستند.  مطمئنم که خدیرا برای دیدارهای پیش رو آماده خواهد بود."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد