وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کلوزه٬ انتخاب اول یواخیم لو در خط حمله ژرمنهاست

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬‌ با وجود درخشش ماریو گومز، میروسلاو کلوزه همچنان انتخاب اول یواخیم لو در خط حمله ژرمنهاست.

میروسلاو کلوزه مهاجم کهنه کار آلمانها با وجود درخشش ماریو گومز در این فصل و کسب عنوان آقای گلی بوندسلیگا همچنان مورد حمایت یواخیم لو سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان قرار دارد و اولویت اول وی در خط حمله محسوب می شود.

لو در مورد انتخاب وی می گوید: "میرو همچنان نسبت به ماریو از توانایی تغییر سبک بازی خود در طول مسابقه برخورددار است و می تواند کاملا توانایی های خود را نشان دهد."

ماریو گومز مهاجم 25 ساله بایرن در 43 حضور ملی خود 15 گل به ثمر رسانده است. وی در این فصل بوندسلیگا نمایش خیره کننده ای داشته و فصل را با 28 گل زده به پایان رساند. این در حالیست که کلوزه در این فصل برای باواریایی ها تنها یک گل به ثمر رساند و اکثر بازی ها را روی نیمکت دنبال می کرد. او در حال مذاکره با بایرن برای تمدید یک ساله قرار داد خود می باشد.

با صحبت هایی که لو انجام داد نشان می دهد که کلوزه تک مهاجم ژرمنها در دیدار دوستانه امشب آنها مقابل اروگوئه که یادآور بازی رده بندی جام جهانی است و همچنین دیدار مقدماتی یورو 2012 برابر اتریش خواهد بود.

پیش از این لو در صحبت هایی اعلام کرده بود که در یکی از دیدار های مقدماتی یورو مقابل اتریش و یا آذربایجان استراتژی معمول خود را تغییر خواهد داد و از تاکتیک های دیگر بهره می برد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد