وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

علاقه باشگاه های اروپایی از جمله بایرن به هازارد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ‌ادین هازارد هافبک هجومی باشگاه لیل مورد توجه چندین باشگاه بزرگ اروپایی قرار گرفته است. این هافبک 20 ساله در این فصل عملکرد خیره کننده ای در لیگ فرانسه داشته است و بسیاری از کارشناسان سبک بازی وی را ترکیبی از مسی و کریس رونالدو می دانند.

این بازیکن با استعداد مورد توجه 5 باشگاه بزرگ اروپایی رئال مادرید، بارسلونا، بایرن مونیخ، لیورپول و آرسنال قرار دارد در اینجا به بررسی مهمترین گزینه های پیشروی او برای فصل آینده می پردازیم.

رئال مادرید: اسطوره فوتبال فرانسه زین الدین زیدان می تواند نقش تعیین کننده ای در متقاعد ساختن وی برای حضور در رئال داشته باشد. زی زو به عنوا مشاور رئال مادرید می تواند هازارد را تحت تاثیر قرار داده٬ پذیرش پیشنهاد مادریدی ها را برای او آسان تر کند. اما هازارد با پیوستن به رئال مشکلات زیادی را پیشرو خواهد داشت. او با تجمع بازیکنان تراز اولی در خط هافبک کهکشانی ها مواجه خواهد شد از جمله مسوت اوزیل، کاکا، لاسانا دیارا، ژاوی آلونسو، دی ماریا، کریس رونالدو و اخیرا نیز با جذب نوری شاهین و همیت آلتینتاپ این ازدهام بیش از پیش شده است و به نظر رئال برای وی نمی تواند گزینه مناسبی باشد.

بارسلونا: بارسا نیز به مانند رئال نمی تواند جایگاه مناسبی را برای این بازیکن جوان فراهم کند با حضور بازیکنان هم پستی مانند لیونل مسی، آندریاس اینیستا، ژاوی، ابراهیم آفلای، جفرون، پدرو و علاقه عجیب بارسایی ها برای جذب فابرگاس مطمئنا هازارد را نیز مانند آفلای در بارسا نیمکت نشین خواهد کرد و او برای حضور در ترکیب بارسا باید دقایق زیادی انتظار بکشد تا بلکه 5 دقیقه انتهایی به مانند آفلای به زمین برود حال آنکه او در باشگاه خود انتخاب اول است.

بایرن مونیخ: بایرن نسبت به دو باشگاه فوق گزینه مناسبتری برای هازارد است. با اینکه برای بایرن هازارد نمی تواند گزینه حضور در ترکیب اصلی باشد اما به نظر وی بتواند در بایرن به یک ذخیره مطمئن و در صورت مصدومیت هایی که دور از ذهن نیست گزینه جانشینی مطمئنی برای روبن و ریبری باشد. هازارد تمایل دارد که به باشگاه و لیگ های بزرگتری منتقل شود بایرن می تواند برای ادوین یک آغاز برای زندگی حرفه ای باشد. ادوین می تواند عمل مشابه آنچه فرانک ریبری انجام داد و از مارسی به بایرن پیوست را انجام دهد ریبری با پیوستن به بایرن موفقیتهای چشم گیری از جمله حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا را نیز تجربه کرد.

البته تمامی این بحث ها حدس و گمان هایی است که در فصل نقل و انتقالات به آن ها پرداخته می شود و تا عقد نهایی قرارداد نمی توان به طور قطع در مورد انتقالی صحبت نمود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد