وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بکن باوئر: سپ بلاتر در فیفا عالی کار کرده است

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ فرانتس بکن باوئر، اسطوره فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ، معتقد است سپ بلاتر، رئیس فعلی فیفا، در سال های ریاستش در این سازمان کارهای فوق العاده ای انجام داده است.

بلاتر که در سال 1998 جانشین ژائو هاوه لاتژ برزیلی شد، در هفته های اخیر با انتقادات زیادی مواجه شده است و اکنون کمیته اخلاقی فیفا تحقیقاتی در مورد آگاهی او از رسوایی رشوه گیری در فیفا که محمد بن همام، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و جک وارنر، رئیس کنفدراسیون کارائیب نقش داشتند، آغاز کرده است.

بکن باوئر در گفتگو با خبرنگاران گفت: "بلاتر تاکنون در فیفا بسیار خوب کار کرده است. این کار آسانی نیست. فیفا با 208 عضو مانند سازمان ملل است. مدیریت چنین نهادی اصلا آسان نیست اما من معتقدم بلاتر و معاونانش کارهای فوق العاده ای انجام داده اند. اتهامات اخیر برای فوتبال بسیار مضر است. این یک فاجعه برای فوتبال است. امیدوارم وقتی انتخابات 1 ژوئن برگزار شد، همه این اتهامات و بحث ها خاتمه پیدا کند و فیفا به روند طبیعی اش ادامه دهد."

محمد بن همام تنها رقیب بلاتر برای ریاست فیفا شب گذشته از  حضور در انتخابات کناره گیری کرد تا بلاتر به تنها نامزد این پست تبدیل شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد