وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لیزارازو حاشیه‌ساز شد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ مدافع اسبق تیم ملی فوتبال فرانسه و بایرن مونیخ با اظهارات خود توجه رسانه‌های ورزشی فرانسه را به خود معطوف ساخت.

به نقل از شبکه ت.اف.یک، بیزانت لیزارازو قصد دارد قول خود را به هواداران تیم افیان‌تونن‌‌ژیلار را عملی سازد. این مساله البته باعث هیاهو و جنجال در میان هواداران در فرانسه شده است. علت این امر مرتبط با صعود این تیم دسته دومی به بالاترین سطح لیگ باشگاهی یعنی لوشامپیونه است.
به گزارش این شبکه بازیکن اسبق بوردو، مارسی، آتلتیک‌بیلبائوی اسپانیا و بایرن‌مونیخ آلمان که سابقه 97بازی را در تیم کشورش داشته و همراه با آن به مقام نخست جهان و اروپا رسیده، مدتی قبل عنوان کرده بود اگر تیم شهر محل اقامتش یعنی افیان به دسته اول صعود کند، از فرط خوشحالی برهنه در خیابان‌ها خواهد دوید.

این شبکه وقتی صعود تیم مذکور به لیگ دسته اول در روز جمعه گذشته محرز شد، اقدام به پخش فیلم کوتاهی از مصاحبه قبل لیزارازو کرد که در آن مرتب عنوان می‌کرد: اگر افیان صعود کند، حتما به وعده‌ام عمل خواهم کرد.
انتشار این تصاویر باعث واکنش مردم و رسانه‌های این کشور اروپایی شده است.
تیم افیان یک سال قبل از دسته سوم صعود کرد و در مدت 12 ماه گذشته آنقدر پیشرفت کرد که حتی راهی دسته اول شد.
اظهارات بحث‌انگیز لیزارازو که همیشه در دوران ورزشی‌اش بازیکنی آرام و فارغ از حاشیه بود، دنیای ورزش را به یاد اظهارات یک سال قبل دیگو مارادونا انداخت که قبل از جام جهانی 2010 در شرایطی که هدایت تیم کشورش را در اختیار داشت، در مصاحبه‌ای با مطبوعات عنوان کرد در صورت کسب مقام قهرمانی جهان بدون لباس در خیابان‌ها خواهد دوید.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد_13 دوشنبه 9 خرداد 1390 ساعت 22:31

این گوی و این میدان...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد