وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رافینیا تا سال 2014 با بایرن مونیخ قرارداد امضاء کرد



به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم بایرن مونیخ برای شروع فصل آینده به تدریج در حال شکل گرفتن است.

پس از جذب نیلس پترسن مهاجم انرژی کوتبوس که با 25 گل زده به عنوان آقای گلی لیگ دسته دوم بوندسلیگا دست یافت، مسئولان بایرن مونیخ موفق شدند رافینیای برزیلی را از تیم جنوای ایتالیا به خدمت بگیرند. این بازیکن 25 ساله قراردادی تا 30 ژوئن 2014 با این باشگاه مونیخی به امضاء رساند. کریستین نرلینگر در مورد این خرید جدید گفت: "با جذب رافینیا چاشنی تجربه و ثبات در دفاع ما اضافه خواهد شد. ما بسیار خوشحالیم که او از جنوا به بایرن مونیخ آمده است."

مارسیو فریرا رافائل٬ نام کال رافینیا می باشد. او سال گذشته قبل از پیوستن به تیم جنوای ایتالیا، بین سال های 2005 تا 2010 در مجموع 153 بازی در بوندسلیگا و 31 بازی در مسابقات اروپایی برای باشگاه شالکه 04 انجام داده است. رافینیا پس از ثبت قرارداد گفت: "من از این تغییر و آمدن به مونیخ خوشحالم، زیرا می توانم یکبار دیگر در بوندسلیگا حضور داشته باشم."

رافینیا که توانسته در المپیک 2008 پکن به همرا برنو مدافع بایرن در تیم ملی برزیل مدال برنز را بدست بیاورد در ادامه گفت: "بدنبال کسب افتخار هستم، چیزی که تاکنون موفق به کسب آن نشده ام. در اینجا می توانم مقابل بهترین تیم ها بازی کنم و در کنار بهترین بازیکنان جهان حضور داشته باشم. بسیار خوشحالم."

با آمدن رافینیا پست فیلیپ لام کاپیتان بایرن در تیم تغییر خواهد کرد. لام که در گذشته نه چندان دور در سمت چپ خط دفاعی حضور داشته و موفق هم عمل کرده بود، یکبار دیگر به پست سابقش باز می گردد. فیلیپ لام هم آمادگی خود را برای این تغییر اعلام کرده است. البته به گفتۀ نرلینگر مدیر ورزشی بایرن مونیخ تمام اینها تصمیماتی است که یوپ هاینکس سرمربی جدید باواریایی ها باید بگیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد