وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تاکاشی یوسامی ژاپنی در یک قدمی بایرن مونیخ


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران و به نقل از رسانه های ژاپنی "تاکاشی یوسامی" پدیده نوجوان ژاپن در یک قدمی پیوستن به بایرن مونیخ می باشد.

بازیکن و هافبک 19 ساله تیم گامبا اوزاکا که درخشان ترین ستاره نسل جدید فوتبال ژاپن می باشد توسط چندین باشگاه اروپایی تحت نظر می باشد. با این حال به نظر می رسد تیم بایرن مونیخ بخت بیشتری برای جذب این بازیکن دارد زیرا این خبر در هر دو باشگاه آلمانی و ژاپنی تائید شده است.

"هیرویاسو یاماتو" سرپرست تیم گامبا اوزاکادر این مورد گفت: "هیچ چیز قطعی نشده، اما در بندی از قرارداد یوسامی آمده است که اگر یک تیم خارجی برای خرید او پیشنهاد بدهد ما نمی توانیم جلوی رفتن او را بگیریم."

یوسامی در مورد آینده اش گفت: "اگر من یک شانس داشته باشم، می خواهم به اروپا بروم درحالیکه من بازیکن جوانی هستم، اما اکنون نمی توانم هیچگونه اظهار نظری در مورد تیم آینده ام انجام بدهم."

از جزئیات امر پیداست که قیمت این بازیکن 5 میلیون یورو می باشد. تیم های چزنا و پالرمو از ایتالیا و همچنین چند باشگاه از انگلستان، اسپانیا و روسیه بدنبال جذب یوسامی می باشند.

نظرات 1 + ارسال نظر
عرفان پنج‌شنبه 12 خرداد 1390 ساعت 14:53

5میلیون یورو برای یه بازیکن جوون و بی تجربه واقعا زیاده.
علی کریمی با اون کیفیت بالای بازی، نصف این مبلغ قیمت نداشت!
امیدوارم همچین ریسک مالی رو انجام ندن.

بایرن مونیخی که من می شناسم جایی نمی خوابه که زیرش آب بره. حتماً ارزشش رو داره. در ضمن اگر شنیدین بایرن با 500 هزار یورو هم اونو خریده شک نکنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد