وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نویر: می خواهم جام های زیادی با بایرن به دست بیاورم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬‌ مانوئل نویر، دروازه بان جدید بایرن مونیخ، اعلام کرد دلیل پیوستن به این باشگاه این بود که می خواست برای بزرگترین باشگاه آلمانی بازی کند.

این دروازه بان 25 ساله روز گذشته با قراردادی 18 میلیون یورویی راهی آلیانس آرنا شد. نمایش های درخشان نویر در رقابت های این فصل موجب شد تا باشگاه های بزرگ زیادی به دنبال به خدمت گرفتن او باشند اما او بارها تاکید کرد که دوست دارد در بوندسلیگا بماند.

او در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیم ملی آلمان مقابل اتریش در وین به خبرنگاران گفت: "من مجبور به ترک شالکه نبودم. خودم می خواستم این کار را انجام بدهم. می توانستم به یک تیم خارجی بروم اما دوست نداشتم. برای من بوندسلیگا یک لیگ فوق العاده است. فوتبال آلمان از نظر سازماندهی بهترین است. من می خواستم برای بهترین باشگاه بازی کنم و آن بایرن مونیخ بود."

او همچنین در مورد شایعاتی که در هفته های اخیر در مورد جدایی اش از شالکه وجود داشت صحبت کرد و گفت که که شرایط دشواری را تجربه کرده است: "شایعات زیادی در مورد انتقال من وجود داشت و رسانه ها دائما در مورد آن می نوشتند. من از اعضای باشگاه خواسته بودم تا در مصاحبه های شان در این مورد صحبت نکنند. من اهدافی شخصی دارم. می خواهم همچنان پیشرفت کنم  و نمی خواهم محدودیتی برای خودم قائل شوم. می خواهم جام های زیادی با بایرن به دست بیاورم."

یواخیم لو، سرمربی تیم ملی آلمان نیز در مورد پیوستن دروازه بان اول تیمش به بایرن گفت: "بایرن همیشه در لیگ قهرمانان بازی می کند. آنها همیشه مدعی کسب جام هستند و این باشگاه می تواند موجب پیشرفت بیشتر نویر شود. برای من شخصا چیزی تغییر نکرده است. او تقریبا یک سال است که دروازه بان شماره یک ماست. علاوه بر این بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل فوق العاده اعتماد به نفس زیادی به دست آورده است."

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد_13 پنج‌شنبه 12 خرداد 1390 ساعت 21:32

اگر یک دفاع وسط توپ نخرن خرید نویر فایده ی چندانی نداره...

نویر که به هر حال خریدش مفیده ولی درسته به یه دفاع وسط خوب احتیاجه.

محمد_13 پنج‌شنبه 12 خرداد 1390 ساعت 23:30

بر منکرش لعنت امیر حسین...

ولی نباید فکر کنن که نویر یک تنه میتونه تمام موقعیت های حریف رو مهار کنه.

همین ویکتور والدز رو نگاه کن!!! داره نون بازی پویول و پیکه و... دفاع های خوب بارسلونا رو می خوره. در صورتی که حتی 60% نویر هم نیست. ولی اگر جلوی نویر فقط یک مدافع خوب در حد کلاس جهانی باشه بایرن دیگه هیچ غصه ای نداره.

ولی بعید می دونم اینا یک دفاع درست و حسابی بگیرن.

آره بعیده ولی شایدم گرفتن به هر حال این سیستم مدیرای بایرنه که میخوان با کمترین پول بیشترین درآمدزایی رو داشته باشن. ممکنه تیم به جایی نرسه ولی خب ورشکست هم نمیشیم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد