وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تونی کروس: ما برای پیروزی برابر اتریش به وین سفر می کنیم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬‌ تونی کروس، هافبک بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان، امیدار است که فصل ناامید کننده ای که با بایرن سپری کرد را خیلی زود پشت سر بگذارد و اکنون تنها روی بازی های پیش روی تیم ملی آلمان در مقدماتی یورو 2012 مقابل اتریش و آذربایجان تمرکز کرده است.

اگرچه کروس در زمان ونگال و در زمان آندریس یونکر در ترکیب اصلی بایرن قرار نداشت، اما در دیدار تیم ملی آلمان مقابل اروگوئه که با پیروزی 2-۱ ژرمنها به پایان رسید، نمایش خوبی ارائه داد و از غیبت سامی خدیرا و باستین شواین اشتایگر حداکثر بهره را برد.
او در گفتگو با سایت گل گفت:  "می دانم که بازی هایم در نیم فصل اول چندان جالب توجه نبود  اما یواخیم لو به من اعتقاد دارد و این بسیار خوب و مهم است. اگر یکی از بازیکنان اصلی مصدوم شود، من می توانم به بازی بیایم و جای خالی او را پر کنم."
این هافبک سابق بایرلورکوزن همچنین معتقد است که بازی مقابل اروگوئه آماده سازی خوبی برای آنها برای دیدار مقابل اتریش در وین بود: "انجام این بازی دوستانه بسیار مهم بود زیرا ما مدتی تقریبا طولانی بازی نکرده بودیم. فکر می کنم ما با آمادگی خوبی به وین می رویم. البته ما برای پیروزی به آنجا خواهیم رفت."
سه امتیاز این دیدار می تواند آلمان ها را یک قدم به رقابت های یورو 2012 نزدیکتر کند. آنها در حال حاضر با 5 پیروزی از 5 دیدار در صدر گروه اول قرار دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد