وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لام آماده دیدار مقابل اتریش

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ فیلیپ لام مدافع ملی پوش بایرن امیدوار است بازی امشب آلمان مقابل اتریش که در چارچوب مرحله مقدماتی یورو 2012 برگزار خواهد شد با پیروزی ژرمن ها به پایان برسد.

آلمان هر 5 بازی قبلی خود در گروه نخست رقابتها را با پیروزی پشت سر گذاشته و با اختلاف 5 امتیاز در صدر جدول رده بندی این گروه قرار دارد.

بلژیک در ین گروه در جایگاه دوم قرار دارد و شاگردان یواخیم لو به احتمال فراوان عنوان نخست این گروه را از آن خود خواهند کرد اما لام امیدوار است هم تیمی هایش در بازی امشب که در وین برگزار می شود سه امتیاز بازی را کسب کنند.

لام می گوید: "بازی با اتریش همیشه برای ما حکم یک بازی حیثیتی را داشته چرا که آنها همسایه ما هستند و رقابت زیادی با ما دارند. از طرف دیگر با پیروزی در این بازی گام بلندی برای صعود به رقابت های یورو 2012 برمی داریم."

اتریش در این گروه با 7 امتیاز از 5 بازی در جایگاه چهارم قرار دارد اما مارک یانکو کاپیتان این تیم هنوز به صعود اتریش امیدوار است.

یانکو که مهاجم باشگاه توئنته هلند است می گوید: "ما برای بازی های سخت برنامه ای ویژه داریم. چیزی برای از دست دادن نداریم و برای کسب پیروزی یا تساوی به مصاف آلمان می رویم."

نظرات 2 + ارسال نظر
امین جمعه 13 خرداد 1390 ساعت 13:10 http://www.amineshghesheis13.blogfa.com

سلام ......خوبی ؟؟ به امید برد المان ها ..........راستی بازی بایرن با اث .تو چه جامی برگزار میشه یا دوستانه است ................................کلا دنیا فقط المان و بایرن

سلام. ممنون.
تو جام چهارجانبه آئودی کاپ

reza شنبه 14 خرداد 1390 ساعت 17:13

راستی بازی های ائودی کاپ کی بر گزار میشه

تو مراداد ماه. اون بالا توی اعلام برنامه ها که نوشتم قسمت بازی بعدی بایرن مونیخ.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد