وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آندره شورله ستاره 20ساله آلمان ها، رقیبی جدی برای لوکاس پودولسکی

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ یواخیم لو سرمربی آلمان ها از کلمات خاص برای تمجید عملکرد شورله استفاده می کند.  

آندره ستاره 20 ساله آلمان ها در پیروزی 2 بر 1 یکشنبه شب مقابل اروگوئه عملکرد خوبی داشت و موفق شد گل دوم ژرمن ها را به ثمر برساند. لو در مورد وی می گوید: "بازیکن بسیار خوبی است نه به این دلیل که در این بازی گل زده است. او از تمرکز بالایی برخوردار است و تکنیک قابل ملاحظه ای برای حفظ توپ دارد و علاوه بر این یک بازیکن سرعتی نیز محسوب می شود."  

این بازیکن جوان فصل آینده با پیراهن لورکوزن در میادین حاضر خواهد بود. به نظر وی می تواند یکی از گزینه های اصلی لو در دیدار مقدماتی یورو 2012 مقابل اتریش باشد.

تمجید کان و لام از شورله 

شورله در مورد بازی یک شنبه شب می گوید: "من همیشه سعی می کنم خواسته هایی را که مربی از من انتظار دارد در زمین انجام دهم و این کاری است که در زمان حضور خود انجام می دهم." ستاره پیشین باشگاه ماینتس با این وجود هنوز بر این باور است که لوکاس پودولسکی کاپیتان کلن همچنان از وی بهتر است و خود را ذخیره پودولسکی می داند و می گوید: "پولدی بازی های بسیاری برای آلمان انجام داده است. او اولین انتخاب در سمت چپ هجومی تیم است. من ذخیره او هستم."  

کاپیتان لام در باره گل شورله می گوید: "این یک گل حرفه ای بود."  

دروازه بان و کاپیتان سابق باشگاه بایرن و تیم ملی آلمان الیور کان نیز از حرکات تکنیکی و ضربات دقیق وی از گوشه های محوطه جریمه تمجید می کند و می گوید: "موقعیت وی به گونه ای بود که از شانس گلزنی کمی برخوردار بود ولی شورله ثابت کرد که دقت وی در این گونه ضربات بسیار خوب است و آن را شگرد دارد."

حضور در لیگ قهرمانان 

رودی فولر بازی تیم ملی و بازیکن تازه به خدمت گرفته لورکوزن را از نزدیک تماشا می کرد. او عملکرد شورله را بسیار قوی خواند و امیدوار به درخشش او به همراه لورکوزن در لیگ قهرمانان است. شورله قراردادی 5 ساله با باشگاه لورکوزن ثبت کرده است و پس از درخشش در تیم ماینتس و رساندن آن به لیگ اروپا حال در انتظار درخشش با لورکوزن در لیگ قهرمانان اروپا است. شورله در مورد حضور خود در تیم لورکوزن و بازی در لیگ قهرمانان اروپا می گوید: "من واقعا مشتاقانه منتظر فصل آینده هستم. همیشه حضور در لیگ قهرمانان برایم رویا بوده است و حال این رویا به حقیقت خواهد پیوست. حضور در ترکیب لورکوزن و بازی در لیگ قهرمانان تجارب بسیاری را برای بازیکنان جوان مانند من بهمراه خواهد داشت."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد