وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اتریش - آلمان؛ در راه صعود به یورو ۲۰۱۲

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ امشب و در مرحله انتخابی یورو ۲۰۱۲ تیم ملی آلمان در شهر وین میهمان تیم ملی اتریش است.

مهمترین غایب اتریش در این دیدار، مارکو آرناتوویچ است. او بعد از چند نمایش ضعیف و البته به دلیل رفتار نامناسب توسط دیدی کنستانین از تیم کنار گذاشته شد. آندرس ایوانشیتس نیز برای این دیدار به تیم دعوت نشده است. این دیدار فرصتی برای کنستانتین است تا از چهار بازیکنی که برای اولین بار به تیم ملی دعوت شده اند، استفاده کند. در بین این بازیکنان هانس پیتر برگر قرار دارد که به جای یورگن ماچو، دروازه بان مصدوم تیم، دعوت شده است. بعید است کنستانیتن در این دیدار تیمش را با ترکیبی تهاجمی به میدان بفرستد و احتمالا از مارک یانکو به عنوان تنها مهاجم استفاده می کند و به این ترتیب استفان میر هوفر که اخیرا دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته، از روی نیمکت بازی را آغاز خواهد کرد.

ترکیب احتمالی (4-2-3-1): برگر؛ درواگوویچ، پرودل، پوگاتیتز، فوکس؛ پلیوان، بومگارت لینگر؛ هارنیک، یوزونوویچ، آلابا؛ یانکو

آلمان ها در هفته های اخیر با بحران مصدومیت روبرو بوده اند. میرو کلوزه و کریستین تراش آخرین بازیکنانی بودند که به فهرست طولانی مصدومان ژرمنها اضافه شده اند. علاوه بر این دو، لو در این دیدار نمی تواند از مارکو رویس، باستین شواین اشتایگر و اسون بندر استفاده کند و به این ترتیب او برای انتخاب ترکیبی مناسب برای خط میانی تیمش احتمالا کمی به دردسر خواهد افتاد.

سامی خدیرا بعداز رهایی از بند مصدومیت احتمالا در این دیدار از ابتدا به میدان خواهد رفت اما سیمون رولفس برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی باید با تونی کروس رقابت کند. ماریو گومز هم به احتمال زیاد جای میرو کلوزه را در نوک خط حمله خواهد گرفت.

ترکیب احتمالی(4-2-3-1): نویر؛ لام، فردریش، هوملس، اشملزر؛ خدیرا، کروس؛ مولر، اوزیل، پودولسکی؛ گومز

آیا می دانید؟

اتریش با سه امتیاز اختلاف پشت سر بلژیک قرار دارد اما آنها یک بازی کمتر انجام داده اند و این شانس را دارند که بعد از آلمان در رده دوم گروه قرار بگیرند.

پنج بازیکن اتریش در بوندسلیگا بازی می کنند.

شاگردان کنستانتین در دو دیدار اخیرشان شکست خورده اند و این موجب شد تا این مربی در آستانه دیدار مقابل آلمان تغییراتی در تیمش ایجاد کند.

دانیل رویر، هافبک تیم زیر 21 ساله های اتریش، ممکن است در این دیدار اولین بازی اش را برای تیم بزرگسالان اتریش انجام دهد.

آخرین باری که دو تیم در اتریش مقابل هم قرار گرفتند در رقابت های یورو 2008 بود که آلمان موفق شد حریف را 1-0 شکست دهد.

آلمان ها از 5 دیدارشان در رقابت های مقدماتی یورو 2012 پانزده امتیاز کسب کرده اند.

شاگردان لو درصورتیکه بتوانند در دو دیدار پیش رو مقابل اتریش و آذربایجان به پیروزی برسند، صعودشان به رقابت های یورو 2012 را قطعی خواهند کرد.

آلمان و هلند بهترین تفاضل گل را در این رقابت ها در اختیار دارند. آلمانها از نظر تعداد گل زده دومین تیم هستند و خط دفاعی آنها نیز به طور مشترک بهترین رکورد را داشته است.

آخرین باری که آلمانها موفق نشدند تا به این رقابت ها راه پیدا کنند، سال 1968 بود.

ماریو گومز در دو دیدار ملی اخیرش گلزنی کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد