وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مصاحبه اختصاصی مانوئل نویر با سایت رسمی بوندسلیگا

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ پس از اعلام قطعی شدن حضور مانوئل نویر در باشگاه بایرن مونیخ، وی صحبت های پیرامون دلایل این حرکت و اهداف خود پس از حضور در بایرن انجام داد که در ادامه می خوانیم.

آینده خود را پس از حضور در تیم بایرن چگونه پیش بینی می کنید؟ 

در کل باید بگویم وقتی خبر اعلام رسمی این انتقال را از سوی باشگاه بایرن شنیدم بسیار خوشحال شدم و از حضورم در تیم بایرن بسیار خوشحال هستم و باید اینجا از مردم و هواداران شالکه نیز قدردانی کنم٬ خصوصا آندسته از طرفداران و دوستانی که در این مدت به من کمک کردند و همینطور باید از مربی عزیزم لوتار ماتوسچاک که مدت طولانی من را در شالکه هدایت کرد تشکر ویژه کنم.

چگونه شما با بن بست ایجاد شده در چند هفته اخیر روبرو شدید؟ 

این مسائل روی من تاثیر گذاشت زیرا در این مدت رسانه ها تماما در مورد من صحبت می کردند. آن آسان نبود ولی من از عهده آن بیرون آمدم.

چرا از ابتدا تمام رسانه ها از حضور شما در بایرن صحبت می کردند؟ 

پرداختن به این موضوع کمی دشوار است ولی من مجبور بودم از شالکه خارج شوم و نمیخواستم از آلمان خارج شوم. من می خواستم دروازه بان بهترین تیم آلمان و دروازه بان تیم ملی باشم. بوندسلیگا جذابیت های بسیاری برای عرضه دارد.

این انتقال چه تاثیری در حضور شما درون دروازه تیم ملی خواهد داشت؟ 

مطمئنا این انتقال تاثیری در بازی های ملی نخواهد داشت. اگر شما بتوانید هر روز با هم بازی های ملی خود جمع باشید می توانید هر روز پیشرفت کنید و مطمئنا این به سود تیم ملی خواهد بود.

چه ذهنیت های متفاوتی بین دو باشگاه بایرن و شالکه در ذهن دارید؟ 

دقیقا با شرایط بایرن آشنا نیستم و نمی دانم چه تفاوت هایی وجود دارد ولی بسیاری از هم بازی های تیم ملی در بایرن حضور دارند و با من در مورد جو حاکم در بایرن صحبت کرده اند و من را برای حضور در مونیخ آماده نموده اند.

چه هدف هایی را برای حضور در بایرن دنبال می کنید؟ 

می خواهم در بایرن جام های زیادی را بدست آورم و به لحاظ شخصی امیدوارم سطح بازی خود را توسعه بدهم و خود را به اوج برسانم.

در حال حاضر تمرکز شما برای بازی مقابل اتریش هست. نظر شما در مورد آن دیدار چگونه است؟ 

اتریش بسیار باانگیزه است و همین امر نبرد یکشنبه را سخت می کند. من فکر می کنم با وجود غیبت چند بازیکن تیم همچنان ما تیم برتر خواهیم بود و بنابراین پیروز می شویم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد